גארי הארדוויק בן ה-26, נשוי לאלמדה הארדוויק בת ה-80 מאז 2015 - כשהיה רק בן 17. הזוג, מטנסי, ארה"ב, התחתן לאחר שבועיים של היכרות בלבד והם לא חוסכים בפרטים בנוגע למערכת היחסים ביניהם ברשתות החברתיות. למרות פער הגילים המשמעותי, הזוג הארדוויק טען כי הוא מאוהב עד עמקי נשמתו. גארי סיפר: "עברנו יחד עליות ומורדות אבל תמיד התגברנו על הקשיים. בדיעבד, הקושי רק חיזקו את אהבתנו".

באופן מפתיע, אלמדה לא הייתה בת הזוג הכי מבוגרת של גארי, והוא חשף כי לפני שהכיר את בת זוגו הנוכחית, הוא יצא עם אישה בת 77. אחרי כמה שנים יחד, בת ה-80 הצהירה כי היא רוצה לחיות עם גארי עד סוף ימיה, עד כדי כך שהיא אפילו קעקעה את השם שלו על החזה שלה. בן ה-26 אמר: "אלמדה כל כך צעירה בלב שהגיל אף פעם לא הפריע לנו. אנחנו לא ממש מתרכזים בעובדה הזו. אני פשוט יודע שאלוהים ענה לתפילות שלי ביום שהיא נכנסה לחיים שלי".

לאחרונה, חגגה אלמדה את יום הולדתה ה-80, וגארי פרסם בחשבון ה-TikTok שלו פוסט מרגש לכבודה, בו הוא כתב: "יום הולדת שמח לאישה הכי מדהימה בעולם. היום הוא לא רק היום שלך, אלא בעיקר יום חגיגת הולדתה של אישה נפלאה ואמיתית עם לב זהב. אני הבעל הכי בר מזל בעולם על כל יום שאני זוכה להתעורר לצידך. את עושה אותי האיש הכי מאושר בכל יום, ואני רוצה תמיד לעשות אותך האישה הכי מאושרת".

הוא המשיך: "את ראויה לכל העולם ואני אעבוד קשה כדי לתת לך אותו עד נשימתי האחרונה. כל הרגעים הכי מאושרים שלי הם רגעים שאני חולק איתך. אני מקווה שיהיה לך את יום ההולדת הכי טוב אי פעם היום, ואני מקווה שתהני מכל ההפתעות שלי אהובה. את אהבת חיי. לחיים המלכה שלי".