איאן "סקאוס" לנגלי בן ה-54, נהרג ביום חמישי האחרון לאחר שהותקף על ידי כלב מסוג אמריקן בולי בעת שניסה להגן על גור הכלבים האהוב שלו. האיש הותקף על ידי בעל החיים מחוץ לביתו בסאנדרלנד, אנגליה. הוא הובהל לבית החולים המקומי במצב אנוש, אך למרבה הצער לא ניתן היה להציל אותו והוא מת באותו הלילה.

התקיפה התרחשה בסביבות השעה 19:00, כאשר לנגלי היה עם גור הכלבים שלו, פטרדייל טרייר בן 12 שבועות. לפי העדויות, הכלב מגזע אמריקן בולי השייך לגבר בן 44 שהיה מוכר לקורבן, התנפל ללא היסוס על הגור. לנגלי, שהיה אדם בעל מבנה גוף רזה, ניסה להגן על חיית המחמד שלו אך הכלב התוקף היה חזק מאוד.

שניות בודדות לאחר שזינק לכיוונו של בן ה-54, נשך הכלב את גרונו במשך מספר דקות עד ששוטרים שהגיעו למקום ירו בו למוות כדי לנטרל אותו. מותו של לנגלי עורר זעזוע רב בקהילה בסאנדרלנד. הוא היה אב לילד אחד והיה מוכר כאדם טוב לב ומסור.

התקיפה היא האחרונה בסדרה של תקיפות כלבים ברחבי בריטניה. לאחרונה, ראש הממשלה הבריטי, שרישי סונאק, הודיע שיאסור על החזקת כלבי בולי אמריקאים וזאת בעקבות שורה של תקיפות מחרידות. החקירה בפרשת מותו של לנגלי נמשכת בעוד שבעליו של הכלב התוקף נעצר בחשד לרצח.