משטרת ניו יורק מחפשת אחר חשוד שדקר אדם למוות ליד תחנת אוטובוס בברוקלין ביום שני האחרון. התקרית המזעזעת הסעירה את תושבי ניו יורק הזועמים, לאור העובדה שהרוצח עדיין מסתובב חופשי.

קטע הווידאו שנקלט על ידי מצלמות הרחוב, חשף כיצד התוקף ניגש אל ריאן קרסון בן ה-32 - פעיל חברתי מוכר בקהילתו - כשהוא לצד חברתו. תחילה, הוא נראה מנסה להכות אותו באגרופים בעוד שקרסון מנסה להגן על עצמו, עד שהתוקף שלף מכיסו סכין ודקר את בן ה-32 עד שזה נפל ארצה.

***תיעוד קשה לצפייה**

חברתו ההמומה של הקורבן נותרה בהלם מוחלט, כשהתוקף נראה יורק בפנייה רגע לפני שנמלט מהזירה. בתיעוד היא נראית מתיישבת על ברכיה לצד אהובה הפצוע באורח אנוש, דקות בודדות לפני שפונה לבית החולים קינגס קאונטי, שם למרבה הצער, נקבע מותו.

התקרית התרחשה ברחובות ברוקלין קצת לפני השעה ארבע לפנות בוקר, כך לפי המשטרה המקומית. קרסון - עו"ד ופעיל למען צדק חברתי - וחברתו, היו בדרכם הביתה מחתונה, כשהבחינו לפתע בעובר אורח בועט בקטנועים חונים על שפת המדרכה.

בן ה-32 שאל את עובר האורח מדוע הוא עושה זאת, וזה קרא לעברו "תתעסק בעניינים שלך" רגעים לפני שהביא למותו. אתמול (רביעי) פרסמה משטרת ניו יורק תמונה של החשוד ברצח, וחשפה כי טרם בוצעו מעצרים.