אישה בת 80 ששמה לא נחשף, החלה לסבול מכאבי ראש עזים והחליטה לפנות לרופא המשפחה שלה. כשזה לא הצליח לאתר את מקור הבעיה, הוא הפנה אותה לבדיקת CT בבית החולים בעירה. לאחר שהתקבלו תוצאות הבדיקה, הצילום הותיר את רופאיה מזועזעים.

לפי הדו"ח הרפואי, צוין כי מחט שאורכה כ-3 סנטימטרים אותרה בתוך ראשה וחצתה את החלק השמאלי של המוח. מה שגרוע עוד יותר - הוא שהרופאים סבורים כי החפץ החד והדק הוחדר לראשה כשהייתה ילדה קטנה, בניסיון רצח כושל של הוריה בתקופת מלחמת העולם השנייה.

למרבה המזל, לא נגרם לאישה נזק משמעותי והצוותים הרפואיים החליטו שלא להוציא את המחט מחשש שהדבר עלול להחמיר את מצבה. לפי שירותי הבריאות המקומיים, מקרים דומים היו שכיחים במהלך תקופת הרעב במלחמת העולם השנייה, כשהורים נאלצו לא פעם להיפטר מילדיהם כדי להציל את חייהם של שאר בני המשפחה.

האישה, ששרדה את ניסיון הרצח, עדיין חיה ומתגוררת בעיר נובוסיבירסק שברוסיה. היא סיפרה לתקשורת המקומית כי מעולם לא חשה ברע בגלל המחט, וכי היא אינה זוכרת דבר מהתקופה שבה הוחדרה למוחה.

בדיקת CT, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
בדיקת CT, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

ממחלקת הבריאות בעירה, נמסר לתקשורת המקומית: "המחט חדרה לאונה הקודקודית השמאלית אך לא היה לה את האפקט המיועד, שכן היא שרדה עד היום". עוד צוין כי: "היא תישאר תחת השגחת הרופא המטפל".