העיתונאי הערבי-ישראלי יוסף חדאד, פעיל הסברה ישראלית, עושה בשבועות האחרונים את עבודתם של רבים מהיושבים בממשלה. הוא מציג לעולם את הזוועות שאירעו בבוקר יום שבת, ה-7 באוקטובר, ופונה לערבים בשפת האם שלהם תוך שהוא מסביר את ההשלכות של מתקפת הפתע של חמאס.

בפריים טיים של חדשות 12, הביט חדאד למצלמה ואמר: "חמאס, בואו נדבר בערבית. אתם רוצים להמשיך ככה? תמשיכו ככה. ישראל תנצח, עם ישראל ינצח. ערביי ישראל לא אתכם - תבינו את זה טוב טוב. אתם טרור, אתם דאעש-חמאס, זה השם שלכם וכל העולם יודע שאתם דאעש-חמאס". 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

צפו בקטע שמסעיר את העולם הערבי (צילום :דניאל אדרי)

הוא המשיך: "זה המסר ממני ומכל מי שנמצא כאן. תחי ישראל, יחי עם ישראל, תחי מדינת ישראל, ונפגוש אתכם בגיהנום". כמה ימים קודם לכן, שיתף חדאד קטע מהביקור שלו באוניברסיטת תל אביב, שם נזף בסטודנטים שהניפו דגלי פלסטין תוך ששאל אותם: "למה אתם לומדים באוניברסיטת תל אביב? לכו לג'נין! תלמדו בג'נין!".

יוסף חדאד (צילום: מרק ישראל סלם)
יוסף חדאד (צילום: מרק ישראל סלם)

הקטע הפך לוויראלי כשהועלה לרשתות החברתיות וצבר עשרות אלפי צפיות ותגובות מגולשים ישראלים וערבים מרחבי העולם. בין המגיבים, גולשת אחת כתבה: "אני ערבייה וחושבת בדיוק כמוך. עם ישראל חי". אחר הגיב: "שחררו את פלסטין", לצד דגל הרשות הפלסטינית.