אישה צעירה מאוסטרליה טוענת כי קיימה יחסי מין עם יותר מ-300 אנשים בתוך שנה אחת, חוויה שלדבריה "מעצימה" אותה כאישה. מאוחר יותר אחרי שחשפה מה היא עושה בשעות הפנאי, היא פוטרה מעבודתה.

אנני נייט, בת ה-26, סיפרה ל-The Kyle and Jackie O Show כי היא הספיקה אפילו להיות עם חמישה אנשים ביממה אחת במהלך השנה האחרונה. "הרגשתי מועצמת לאחר מכן", סיפרה. "סקס גורם לי להרגיש טוב. מין נועד כדי לגרום לנו להרגיש טוב".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎annie knight‎‏ (@‏‎anniekknight‎‏)‎‏

נייט, שציינה כי הוא שוכבת גם עם גברים וגם עם נשים, סיפרה בתוכנית הרדיו כי פגשה רבים מהפרטנרים שלה באפליקציות להיכרויות. עם זאת, היא חשפה כי יש לה רשימה של כמה שותפים קבועים לחדר המיטות. "ככל שהמין סוער יותר, כך ייטב", התלהבה.

בת ה-26 שזכתה לכינוי "האישה הפעילה ביותר מבחינה מינית באוסטרליה" - הוסיפה כי אין דבר שהיא שוללת במיטה: "אני רוצה לנסות הכל". אך עם זאת, לא כולם התרשמו מההתגאות שלה במספר הפרטנרים, כשאדם אחד כינה אותה "מגעילה".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎annie knight‎‏ (@‏‎anniekknight‎‏)‎‏

נייט, שמחזיקה גם בחשבון ברשת החברתית למנויים בתשלום "אונליפאנס", פוטרה גם ממשרתה בתחום השיווק לאחר שהבוסים שלה גילו במה היא מתעסקת בשעות הפנאי שלה. "פוטרתי בגלל שלוש סיבות, הראשונה בגלל שיש לי 'עסק צדדי', שלא ביקשתי רשות מהחברה לנהל אותו, והסיבה השלישית היא שיש תמונות פורנוגרפיות שלי ברשת, מה שמנוגד לנהלי החברה".