הכתב והפרשן גיא פלג, שוחח עם דני קושמרו בפאנל הקבוע של חדשות 12. אל מול המצלמות הוא אמר: "אין לי ברירה אלא להגיד: נתניהו מסוכן לישראל, ממש מסוכן לישראל. הוא ואנשיו סורקים פרוטוקולים סודיים, מתדרכים נגד ראשי מערכת הביטחון, נגד הרמטכ"ל, נגד הצבא, נגד קצינים בכירים, נגד ראשי שב"כ".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הוא המשיך: "תשמע מה עמיתנו ירון אברהם פרסם רק אתמול, ציטוטים של מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר אמר: 'הרמטכ"ל, ראשי המחאה וכל ראשי המערכת לשעבר השתלחו בנו והם האשמים'. מה פרסמה עמיתה שלנו בערוץ המתחרה, מוריה אסרף וולברג, מתוך פרוטוקולים מסווגים, ציטוטים מסווגים, מה אמרו בכירים במערכת הביטחון בעניין החמאס רק בשבועות האחרונים?"

צפו:

פלג הוסיף: "מה אומרת האישה שאומרים שהיא הכי קרובה לשרה נתניהו - היא כל כך קרובה, שהיא נועלת או חולצת בעבורה את הנעליים - ציפי נבון? 'הבוגדים משמאל, בימים האחרונים יהודים בוגדים בתוכנו, אני מאמינה שיש כאלה והמון, על מנהיגי המחאה, לא יהיה לכם סייבר? לא יהיו לכם טייסים? איימו וקיימו'. תשמע. זו מערכת שפועלת והיא ופניה ליום שאחרי. פוגעים באמון הציבור, פוגעים באמון הלוחמים והמפקדים שלהם, מרסקים את המדינה. ולכן אני חוזר ואומר: נתניהו מסוכן למדינה! ואין ברירה, אלא לצעוק את זה גם בימים האלה".

בתגובה לנאומו של הפרשן בחדשות 12, בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, הגיב: "ההסתה, השקרים, השנאה והפילוג שעושים ערוצי התרעלה והרשע, תוך כדי מלחמה מהקשות שידעה מדינת ישראל, הן פשוט הפקרות וסיכון המדינה. אל תכניסו רעל, פלגנות, שנאה ורשע ללב ולבית שלכם בזמנים כה קשים. צפו ב-14,  ובשישי בערב, באולפן בשידור חי של 'שומר סף' ביוטיוב".

עמוד הטלגרם של יאיר נתניהו (צילום: מתוך טלגרם)
עמוד הטלגרם של יאיר נתניהו (צילום: מתוך טלגרם)