גבר מתחום הסייבר וקצין בכיר במילואים המתגורר במרכז הארץ, כמו רבים מעמיתיו בתחום גויס בצו שמונה למילואים. ביום ראשון לפני כשבועיים הוא נזעק ליחידה שלו בשעות הצהריים. רגע לפני שעזב לארוז תיק, ביקשה ממנו מזכירתו להמתין והכינה לו תיק משלה, אליו הוצמד מכתב אותו חתמה "שמור על עצמך אהוב שלי".

אשתו של הקצין הבכיר סיפרה לעורכת הדין שרין סולן כי נחשפה לאירוע הזה רק במקרה. "הכנתי לבעלי כרגיל לפני יציאה למילואים כמה מהדברים שאני בדרך נוהגת לצייד אותו. מכיוון שזה אירוע מלחמה והוא לא לוחם בשטח, אני יודעת מה הוא צריך בדיוק ואני אפילו לא שואלת. אחרי שהכנתי את התיק ליוויתי אותו לרכב שלו ושם נפרדנו. מבט קל לעבר המושב האחורי ראיתי תיק לא גדול, ממנו בצבץ מכתב".

אימון מילואיםלמצולמים אין קשר לנאמר בכתבה,  (צילום: דובר צה''ל)
אימון מילואיםלמצולמים אין קשר לנאמר בכתבה, (צילום: דובר צה''ל)

היא הממשיכה: "חיפשתי תירוץ, פתחתי את הדלת וראיתי שמזכירתו הכינה לו חבילה מטעמה עם מכתב מאד ארוך וחתום בשלוש לבבות ואמירה מפורשת". לטענתה, היא לא אמרה לבעלה דבר והחלה בבירור של הנושא. באמצעות כמה עובדים בחברה המצויים עמה בקשרים בגלל שבעלה הוא אחד מבכירי החברה "קל היה לי להגיע למידע".

עורכי הדין אורן ומורן סולן  (צילום: יחצ)
עורכי הדין אורן ומורן סולן (צילום: יחצ)

עו"ד סולן הסבירה לאישה כי מלבד המכתב שכרגע הוא אינו בידה, היא צריכה לספק ראיות לקשר רומנטי עם המזכירה. "אני לא צריכה ראיות", השיבה. "כמה חברים בחברה אמרו לי שזה ידוע לכולם ומבחינתי רגע אחרי שהמלחמה מסתיימת אני בחוץ". בני הזוג ישלחו בתום המלחמה ליישוב סכסוך כמקובל במקרים כאלה.