דוגמנית בת 19 מאזור דאלאס, טקסס, ארה"ב, התגייסה לצה"ל תוך שהיא תומכת בישראל במלחמה נגד ארגון הטרור חמאס. שמה מייגן דניאלס, והיא סיימה את האימונים שלה ימים ספורים לפני מתקפת הפתע של חמאס בבוקר יום שבת, ה-7 באוקטובר, בה נרצחו למעלה מ-1,400 ונחטפו יותר מ-230 בני אדם.

דניאלס - שגדלה בפלאנו, טקסס להורים יהודים-אמריקאים - היא חיילת בודדה ואין לה בני משפחה בישראל. היא סיפרה לראשונה למשפחתה שהיא רוצה להתגייס לצה"ל כשהייתה בת 12 בלבד לאחר בילתה זמן רב בישראל כילדה והתאהבה במדינה ובתרבות שלה. "היא רצתה להביע את תמיכתה בישראל בדרך שלדעתה היא הטובה ביותר: להתגייס לצה"ל", אמר אביה, אדי דניאלס ל-Daily mail.

כאשר מחבלי החמאס פלשו לשטחה של מדינת ישראל בבוקר חג שמחת תורה, ה-7 באוקטובר, דניאלס הייתה בתפקיד בתל אביב. היא בדיוק סיימה את ימי ההכשרה שלה לפני המתקפה. "אנחנו מפוחדים וגם היא מפוחדת, כי אתה אף פעם לא צופה שמשהו בקנה מידה כזה יקרה", סיפרה אמה, טארין דניאלס. "אבל הכוח שלה, הנחישות והמחויבות שלה למשימה מדהימים, היא הרבה יותר אמיצה וחזקה מאתנו".

@meggy.d #idf #צהל ♬ ear joe king - get a load of me☺️

במהלך החודשים האחרונים, בת ה-19 נתנה הצצות קטנות מהתקופה שלה בישראל באמצעות פוסטים ברשתות החברתיות. היא תיעדה את עצמה מתאמנת, יוצאת לטיולים וגם מתמודדת עם האתגרים של החיים הצבאיים. בינתיים, הוריה וחבריה גייסו כספים עבור חיילי צה"ל כמוה. כל התרומות שנאספו הועברו לידידי צה"ל עבור בתי חולים, אמבולנסים משוריינים, ציוד רפואי ומוצרי היגיינה.