במסגרת המאבק חסר הפשרות, ההצלחה האדירה של "אהלן וסהלן יא עזה" ולאחר עבודת תחקור ושיחות רבות עם חוקרים מגופי הביטחון השונים, מגיע לעולם פרויקט "קפטן ג'הנם", אשר נותן הצצה נדירה לאיך נראה חדר חקירות מחבלים מבפנים. הסרט הראשון בסדרת "קפטן ג'הנם" הוא למעשה אילוסטרציה מלאה לחקירות רוצחי חמאס-דאעש בחדרי החקירות בישראל. 

סדרת הסרטונים אשר החלה לעלות אתמול וכבר צברה מיליוני צפיות ברשתות החברתיות השונות בישראל כולל תהודה גדולה בחברה הערבית, תמשיך במהלך חודש נובמבר עם מספר סרטים נוספים ולמעשה תקדם את אחת מהאג'נדות של החזית האזרחית בנוגע להסרת המגבלות שיש היום על חוקרי שב"כ, משטרת ישראל וצה"ל בכל הנוגע לחקירת מחבלי חמאס

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הסרט הנוכחי יופץ בשני ערוצים נפרדים, כשהערוץ הרשמי ידאג להפצת הסרט ברשתות החברתיות המוכרות, ואילו הערוץ האפל, אשר מופעל על ידי לוחמי הסייבר של תנועת החזית האזרחית, יפעל להחדרת התכנים ישירות אל מכשירי הטלפון של תושבי עזה ומחבלי החמאס, זאת כחלק מחזית הלוחמה הפסיכולוגית באויב, אותה מנהלת התנועה מאז פרוץ הלחימה. סרטוני "החזית האזרחית" זוכים לתהודה עולמית מרגע הקמת התנועה עם מאות מיליוני צפיות בישראל וברחבי העולם. החזית האזרחית ממשיכה בפעילותה לחיזוק העם וכוחות הביטחון במלחמת "חרבות ברזל".

יו"ר החזית האזרחית עופר רוזנבאום: "תנועת החזית האזרחית חרטה על דגלה לחזק את כוחות הביטחון ולפעול להסרת כל המגבלות שיש היום על חוקרי כוחות הביטחון. סדרת סרטי "קפטן ג'הנם" מהווים פריצת דרך ויזואלית לאיך נראה חדר חקירות של מחבלים. כחלק מהלוחמה הפסיכולוגית שמנהלת החזית האזרחית יחד עם אלפי המתנדבים שלה הסרטונים יחדרו בדרך לא דרך לכל מי שמעורב בצורה כזו או אחרת בטבע הנוראי ובלחימה בעזה".