רז גרוס ואופיר לוי נישאו זו לזה ביום חמישי האחרון (ה-2 בנובמבר) בקיבוץ שדות ים כנגד כל הסיכויים. כמו זוגות מאורסים רבים נוספים, רז, לוחם בחטיבת הצנחנים, גויס למלחמה בצו 8 והחתונה המתוכננת של השניים עמדה בסימן שאלה. בני הזוג העדיפו לוותר על הטוקסידו ונעלי העקב לטובת נעלי שטח ומדים ירוקים, וקבעו את חתונתם בתאריך האמור בשטחי הכינוס בסמיכות לגזרה הצפונית.

בבוקר החתונה, ההתרגשות של השניים הייתה בשיאה. הקייטרינג והציוד כבר היה בדרך לשטח אך בעקבות התחממות ביטחונית בגזרה, צה"ל נאלץ להודיע לזוג שלא תתאפשר התכנסות באזור ושעות ספורות לפני החופה, הזוג נותר ללא מקום לחגוג את חתונתם. אבל אז, עם ישראל הוכיח שוב את רוח ההתנדבות והערבות ההדדית.

הזמר אמיר דדון הכניס את החתן והכלה לחופה (צילום :אלון גרובר)

צוות מתנדבים בניהולו של מפיק האירוע חיים הרשברג, פנה לגן האירועים "על הים" בקיבוץ שדות ים וביקש את עזרתם. בתוך שלוש שעות הפיקו צוות המתנדבים מהקיבוץ יחד עם עובדי גן האירועים, חתונה לתפארת עבור מאות המוזמנים של רז ואופיר, כולל הפתעה מרגשת – הזמר אמיר דדון שהכניס את החתן והכלה לחופה. האירוע כולו נתרם על ידי הספקים השונים מעולם האירועים ותופעל על ידי מתנדבים.

רז גרוס ואופיר לוי, נישאו זו לזה בחמישי האחרון (צילום: אלון גרובר)
רז גרוס ואופיר לוי, נישאו זו לזה בחמישי האחרון (צילום: אלון גרובר)

הפתעה מרגשת בחתונת הבזק (צילום: הילה קאדו)
הפתעה מרגשת בחתונת הבזק (צילום: הילה קאדו)

מנכ"ל גן האירועים, גלעד גלבוע: "זו הייתה חתונה כל כך מרגשת ועוצמתית. בימים טרופים אלו אנחנו שמחים שנפלה בחלקנו הזכות לעשות טוב בלב למי שמסכנים את עצמם בשבילנו. מאחל לנו לחזור לשגרה במהרה ולשמח זוגות נוספים ערב ערב". ניר מאיר מזכ"ל התנועה הקיבוצית, אמר: "מחמם את הלב לראות את ההירתמות של עם ישראל ובתוכם גם אנשי הקיבוצים מכל הארץ שמארחים את אחיהם המפונים בביתם, דואגים לאריזות מזון וביגוד לחיילים ומזיזים הרים וגבעות כדי לשמח כל חייל וחיילת. זאת התקווה שגורמת לכולנו להמשיך ולדעת שננצח".