זוג יחסית צעיר ממרכז הארץ נקלע למשבר. יחד הם הביאו שני ילדים לעולם וחייהם התנהלו על מי מנוחות. הדרמה החלה לפני שנה כשהבעל חשד שאשתו (שניהם מתחום החינוך) מנהלת קשר רומנטי עם מורה בבית הספר.

עוד לפני שהחליט להעלות טענה כזו או אחרת מול אשתו ולברר איתה את הנושא, הוא נעזר בחבר שפתח משרד חקירות - אותו הכיר בשירות הצבאי. הוא ביקש מהחבר עצה וזה התנדב לתת אותה. לעורכת הדין שרין סולן הוא סיפר כי ידע שמעקב כרוך בהוצאה כבדה ואם הדבר יימשך הוא עלול לעלות לא מעט כסף, אותו לא יצליח להשיג בלי שאשתו תחשוד.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

חוקר פרטי - אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
חוקר פרטי - אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

למרות זאת, חברו הבלש התנדב לעשות את העבודה ורק בחלוף חודש וחצי של מעקב הוא הביא לו ממצאים ראשונים מהם עולה כי יש בסיס לחשדותיו של הבעל. הוא אומנם לא הביא תמונות רומנטיות של אשתו עם המורה הנוסף אבל הוא הציג תמונות בהן הם נראים משוחחים ועומדים קרוב אחד לשנייה. הבעל לא התרגש ואמר לחברו הבלש כי יחדל מהמעקב. "זה לא מה שאני מחפש. חשבתי שהמצב הרבה יותר חמור".

הבלש - שבינתיים יצר קשר עם האישה אותה רצה להכיר מקרוב כדי להרחיקה מבעלה - החליט לעשות מעשה. אחרי חודשיים של מעקב, הוא הביא לבעל תמונה אחת של אשתו יושבת ברכבה עם המורה כשהם מחובקים. התמונה הזו כבר לא השאירה את הבעל אדיש. אשתו הגיבה כי היא אכן המצולמת בתמונה אבל לפי הבגד שלבשה באותו יום, היא זיהתה מי ישב לידה, ולדבריה זו חברתה הטובה מבית הספר.

שרין סולן (צילום: יח''צ)
שרין סולן (צילום: יח''צ)

הבעל כמובן לא קיבל את הגרסה הזו ופתח בהליך גירושין שנמשך בשנה האחרונה והפך לנחלת הכלל. בינתיים, הבלש חיזר אחרי האישה שאחריה עקב אבל הוא נדחה על ידה. רגע לפני שבני הזוג מתגרשים באופן רשמי הבלש הפתיע את הבעל. "היית כל כך להוט לתפוס את אשתך אבל זה לא מה שאתה חושב", התוודה. באותו שלב, הוא הניח בפניו את התמונות המקוריות ואת זו שנערכה בפוטושופ - שם נראה בבירור כי האישה יושבת עם חברתה והן נפרדות בחיבוק לאחר שהורידה אותה ליד ביתה.

"מצפונו של הבלש ניצח והוא הביא את החומר האמיתי אל הבעל", אמרה עורכת הדין סולן ללקוח שלה והבהירה כי יש לו שתי אפשרויות: "האחת להתלונן נגד הבלש והשנייה להבליג ולחזור לחיק אשתו ובתנאי שהיא תקבל אותו".