בני זוג ממרכז הארץ, הכירו לפני ארבע וחצי שנים ונישאו כשנה לאחר מכן. שניהם עובדים במשרות טובות, כשהאישה בתחום החשבונאות והבעל כשכיר במשרד מתחום המשפט. בשלוש וחצי שנות הנישואים שלהם, השניים לא הביאו ילד לעולם וזאת כי לאישה היה תנאי שבעלה לא עמד בו - והוא למעשה הסיבה לגירושין.

מסתבר, מספרת האישה לעורכת הדין שרין סולן, כי מהיום שהכירו וגם אחרי שנישאו, בעלה מעולם לא נישק אותה. בתחילת הקשר הוא הסביר כי הוא עדיין לא מסוגל רגשית, אבל אחרי שנישאו הוא פשוט אמר שהוא "לא אוהב את זה". בשלב מסוים, תיכננו בני הזוג להרחיב את המשפחה ולדברי האישה היא התנתה את תחילת התהליך בכך שבעלה ינשק אותה לפני כל דבר אחר. "אני לא ילדה בת 12 שמקבלת נשיקה בלחי ומרוצה. זה בעלי ואני לא דורשת משהו מוגזם. אני אוהבת אותו אבל לא מסוגלת להשלים עם כל ההסברים שהוא נתן לי, למה זה טרם קורה".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הבעל לא מוכן להתנשק ואשתו רוצה להתגרש, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
הבעל לא מוכן להתנשק ואשתו רוצה להתגרש, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

רק בשנה האחרונה הבעל הבהיר לאשתו כי הוא פשוט לא אוהב להתנשק והוא מאוד אוהב אותה ומעריך אותה אבל נשיקות זה מחוץ לתחום. "עילת הגירושין הזויה ומחשידה מאד. אני לא אתגרש בגלל שאני לא מנשק". האישה הבהירה כי אם לא יתקיים קשר אינטימי מלא הכולל גם נשיקות היא לא תביא ילד לעולם עם הבעל.

"בשבת השחורה" יצא הבעל למילואים ובימים האחרונים הוא שוחרר להפוגה בת שבועיים-שלושה. "עכשיו, אחרי שבעלי השתחרר ממילואים וחזר בשלום מהמלחמה אני עוזבת", אמרה. היא קיימה עמו שיחה והוא הבהיר לה כי זה לא משהו שישתנה - ואז שלפה את המכתב שהכינה מעורכת הדין, לפיו היא מבקשת להתגרש.

גדלי ושרין סולן  (צילום: יח''צ)
גדלי ושרין סולן (צילום: יח''צ)

עו"ד סולן אמרה כי בני הזוג מחויבים ביישוב סכסוך ורק לאחר מכן, אם זה לא יצלח, יידרש הבעל לשחרר את אשתו. לא צפויה בעיה שכן לבני הזוג אין רכוש משותף וגם לא ילדים והאישה זכאית למלוא האהבה מבעלה כולל נשיקות ולכן הגירושין במקרה הזה - גם אם הבעל יתעקש שלא לתת גט - הם ענין של זמן.