ג'ימי דונלדסון בן ה-25, המוכר בשם MrBeast ביוטיוב, התפרסם בעולם בזכות סרטוני האתגרים הפרועים והיקרים שלו. בתרגיל האחרון שלו, הוא נקבר בחיים למשך שבעה ימים, צבר מעל 57 מיליון צפיות, אך שילם על כך מחיר רגשי.

למרות אמצעי הזהירות שהיו במקום, הבידוד בן שבעת הימים התברר כמאתגר מבחינה פסיכולוגית עבור דונלדסון. דמעות הציפו את עיניו מספר פעמים במהלך שהותו מתחת לאדמה, וגם ברגע בו חולץ. "אני לא אשקר, זה הרגיש כמו עינויים נפשיים", הודה כוכב הרשת. "פחדתי, היו לי התקפי קלסטרופוביה ופשוט הרגשתי בודד מאוד".

למרות הסבל הרגשי, דונלדסון הצליח להשלים את האתגר ללא פגע. הוא שבר את השיא הקודם שקבע ב-2021 לאחר שנקבר בחיים למשך 50 שעות. כשנשאל מדוע הוא לוקח על עצמו אתגרים קיצוניים כל כך, הוא ענה: "אני עושה זאת לצרכי בידור". אך בנוסף לפעלולים מסכני החיים, MrBeast גם ידוע בזכות מעשי הפילנתרופיה הרבים - ולפעמים שנויים במחלוקת - שלו.

אחד ממפעלי הצדקה הבולטים ביותר שלו היה מימון בנייתם של 100 בארות ברחבי אפריקה כדי לספק מים נקיים לשתייה לכ-500,000 בני אדם. עם זאת, מעשה חסד זה נתקל בביקורת מצד כמה שהאשימו את דונלדסון ב"שחצנות" ובהיותו "גבר לבן ועשיר". אולם, כוכב הרשת אינו מוטרד מהביקורת.

"אני יודע מראש שאני עומד לחטוף כי העלתי סרטון שעוזר לאנשים, וכדי להבהיר 100%, לא כל כך אכפת לי", הכריז. "אני תמיד אשתמש בערוץ שלי כדי לעזור לאנשים ולנסות להשרות השראה בקהל שלי לעשות את אותו הדבר". הוא מתייחס כמובן לתרומתו ולא לכך שקבר את עצמו למשך מספר ימים. הוא סיכם ואמר: "אל תנסו את זה בבית".