"החזית האזרחית" הוקמה במטרה להחזיר את אמון העם בכוחות הביטחון, ולהבטיח כי צה"ל ומדינת ישראל יפעלו באופן חופשי במהלך מלחמת חרבות ברזל, כשיעדי המלחמה, אורכה ודרכי הפעולה שלה, יהיו כפופים אך ורק לצרכיה הביטחוניים והמדיניים של מדינת ישראל, וללא התחשבות בגורמים זרים.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הסרטון שפורסם אתמול (שני) ברשתות החברתיות, הינו הסרט הרביעי בסדרה אשר מופקת כולה בשפה הערבית, ושזכתה כבר למאות מיליוני חשיפות ברחבי העולם. בדומה לקודמיו, גם קליפ זה - המיועד למנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר - יופץ בשני ערוצים נפרדים, כשהערוץ הרשמי ידאג להפצת הסרט ברשתות החברתיות המוכרות, ואילו הערוץ האפל, אשר מופעל על ידי לוחמי הסייבר של תנועת החזית האזרחית, יפעל להחדרת התכנים ישירות אל מכשירי הטלפון של תושבי עזה ומחבלי החמאס, זאת כחלק מחזית הלוחמה הפסיכולוגית באויב, אותה מנהלת התנועה מאז פרוץ הלחימה. 

צפו בקליפ:

התנועה הינה תנועה א-פוליטית, ומאחוריה עומדת קבוצת ישראלים ובהם לוחמים, מפקדים, משפחות שכולות, תושבי העוטף, אנשי תוכן ולוחמי סייבר, שכאבו וכואבים את האירועים הנוראים והחליטו לחבור יחדיו ולפעול כדי להבטיח שלעולם לא עוד. 

יו"ר החזית האזרחית עופר רוזנבאום: "ב-7 לאוקטובר, חיות אדם הגיעו וטבחו בצעירים וצעירות שרק רצו לחגוג את החיים, הסרטון שמופץ היום ויגיע ישירות אל מחבלי החמאס בא להבהיר להם שאת המנגינה של עם ישראל הם לא יוכלו להפסיק, ולהבטיח שמותם של אותם צעירים קדושים לא יהיה לשווא ושמדינת ישראל תאפשר לצה"ל לנצח ולמוטט את שלטון החמאס פעם אחת ולתמיד".