הצעת נישואין רומנטית בכיכר פטרוס הקדוש ברומא, איטליה, הפכה לוויראלית לאחר שאימו של החתן צילמה בטעות את עצמה במקום את הרגע המרגש.

הכלה, ג'ניפר, העלתה את התיעוד לחשבונה ברשת החברתית TikTok, שם הוא צבר מיליוני צפיות ותגובות משעשעות. בסרטון ניתן לראות את בני הזוג רוקדים ריקוד טרנדי כשבעיצומו, בן זוגה של ג'ניפר כרע ברך והציע לה נישואין. ברגע זה, המצלמה התהפכה בטעות לעדשה הקדמית והתמקדה באימו של החתן, שמיהרה לנסות להפוך את המצלמה בחזרה לעדשה החיצונית – אך ללא הועיל.

@_jennyy4 she was trying her best!!🫶🏽😭 #engagement #proposal ♬ original sound - EX7STENCE™

ג'ניפר כתבה בתיאור הסרטון: "כשבן הזוג שלך נותן לאימא שלו לצלם את הצעת הנישואין", והוסיפה: "היא עשתה כמיטב יכולתה!". הקליפ גרר תגובות משעשעות רבות, כשרבים צחקו על הבעת פניה של האם ברגע שהבינה שצילמה את עצמה, ואף כתבו: "היה לה רק תפקיד אחד!". אך למרות התקלה, הכלה הבהירה שהיא כלל לא כועסת על חמותה לעתיד. היא ציינה שגם אביו של בן זוגה תיעד את הצעת הנישואין, כך שיש להם צילומים מהרגע המרגש.

זו לא הפעם הראשונה שהצעת נישואין שהייתה אמורה להיות רומנטית יצאה משליטה - במקרה אחר משנת 2020, גבר תכנן הצעת נישואים עם נרות ובקבוק יין, אך הדירה שלו עלתה באש לפני שהספיק לכרוע ברך. האיש האומלל בחר שלא לפספס את ההזדמנות והציע נישואים בכל זאת בחדר החרוך, ובת הזוג אמרה "כן".