זוג פיני שגדל יחד באותו הבית, בחרו להתעלם מכל הנורמות החברתיות שהם מכירים ונישאו זה לזו למרות היותם אחים חורגים. סיפור האהבה הלא שגרתי שלהם החל כאשר הוריהם נישאו, ובעוד שהאינטראקציות הראשוניות שלהם היו רחוקות מלהיות רומנטיות, לילה אחד של תשוקה הצית ביניהם חיבור בלתי צפוי.

למרות תחילתה המאוחרת של מערכת יחסים עקב קשרי המשפחה שלהם, מטילדה וסמולי לא יכלו להכחיש את האטרקציה הגואה שלהם. לבסוף, הם החליטו להתמודד עם רגשותיהם, מה שהוביל להודאה מול משפחותיהם. אמה של מטילדה, טינה, הופתעה לגמרי אך תמכה בסופו של דבר במערכת היחסים הרומנטית ביניהם, בעוד שאביו של סמולי, יוה, קיבל את הזוגיות אחרי שלקח לעצמו קצת זמן לעכל את הבשורה.

עם זאת, לא כולם הצליחו לרדת לסוף דעתם של השניים והם נאלצו להתמודד עם ביקורת שלילית ותגובות קשות, כאשר חלקם כינו את מערכת היחסים שלהם כ"מגעילה" והמליצו להם לפנות לטיפול. למרות תגובות קשות אלה, הזוג נשאר נחוש במחויבותו זה לזה. מטילדה הודתה כי אהבתם הייתה נחשבת ל"טאבו" במידה והם היו אחים ביולוגיים, אך הדגישה כי מצבם הייחודי לא צריך להישפט בחומרה.

עוד היא ציינה כי שיפוטיות מצד אחרים הייתה עשויה להשפיע עליהם בעבר, אך כעת הם עומדים על שלהם ולא מתכוונים לתת לאנשים רעילים להשפיע עליהם.