הימים הם ימי מלחמה, ורווקות ורווקים תוהים איך נכון להמשיך בשגרת חייהם והאם נכון וכדאי לצאת לדייט בימים אלו. היכרות חדשה בזמנים מאתגרים יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך מצד שני דייט מוצלח יכול להציע הזדמנות לתמיכה רגשית ואולי שותף או שותפה פוטנציאלים לדרך.

במטרה לכוון מעט את אלו שבוחרים לצאת לדייט גם כעת, אפליקציית ההיכרויות  OkCupid ריכזה מדריך עם תובנות חשובות וטיפים חיוניים לדייטינג בזמן מלחמה:

ישבה עם גבר אחר והתעלמה מהדייט שלה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
ישבה עם גבר אחר והתעלמה מהדייט שלה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

היו כנים בפרופיל שלכם

בעת הגדרת פרופיל ההיכרויות שלך, היה פתוח וכנה לגבי המצב הנוכחי שלך. חשוב לשקף למשתמשים פוטנציאליים מה בדיוק אתם מחפשים, גם אם הצורך הוא בחברות או תמיכה רגשית. אנו תמיד מעודדים את הדייטים שלנו לענות על כמה שיותר שאלות כדי לשפר את דיוק ההתאמה, ובתקופות מאתגרות אלו מומלץ מאוד לכלול בפרטי הפרופיל שלך מה אתה מחפש ואיך אתה מרגיש. זה עוזר למשתמשים האחרים להבין אותך, משפר את ההתאמה הפוטנציאלית עבורך ומדייק את האופן שבו תרצה שיפנו אליך.

השתמשו בשיחות וידאו

המלחמה גורמת לרבים מאיתנו להישאר יותר בבית. בזמנים של מרחק פיזי, השתמשו כמה שיותר בשיחות וידאו. הם מספקים הזדמנות לבסס תחושת ביטחון ולבנות קשר אישי עם השותף הפוטנציאלי שלך לפני הפגישה הפיזית. שיחות וידאו יכולות להיות חשובות במיוחד כאשר חלק מהדייטים נמצאים בשירות מילואים.

בטיחות בראש

להרגיש בטוחים זו זכות בסיסית של כולנו, והמלחמה לעיתים פוגעת בתחושה זו. לכן אם תחליטו לפגוש מישהו לדייט, ודאו שהם נמצאים במקום שמרגיש בטוח עבורכם, בהתאם לכל ההנחיות ואמצעי הבטיחות הנדרשים באותו המקום. בונוס - שקלו מיקומים לדייט עם מקלטים או ממ"דים נגישים

דייט (צילום: אינגאימג')
דייט (צילום: אינגאימג')

דייט כפעילות אסקפיסטית

למרות שלכולנו חשוב להישאר מעודכנים על המצב הנוכחי דרך ערוצי חדשות אמינים, עשו מאמץ אמיתי, לפחות במהלך הדייט, להימנע מעדכונים וחדשות. התמקדו בלהכיר את האדם שאיתו אתם בדייט במקום לשקוע בשיחה שכולה בנושא המלחמה והמצב. גישה זו יכולה לעזור גם להתנתק לזמן מה וגם לתת לדייט סיכוי אמיתי להצליח.

סבלנות ואמפתיה

הכירו בכך שכל אחד מתמודד עם האתגרים שלו ומגיב שונה ללחץ והחרדה שהמלחמה מביאה איתה. הפגינו סבלנות ואמפתיה כלפי הדייט שלכם. הבינו שכל אדם מגיב בצורה שונה לנסיבות הנוכחיות, וייתכן שחלקם הושפעו מהם באופן אישי. הימנע משיפוטיות, וזכרו שהתגובות של כל אדם שונות ויכולות להשתנות בהתאם למצב.

מתנדבים ביחד

דרך מעולה לשפר את הדייט: שקלו להתנדב יחד כפעילות מחברת בדייט. ארגונים ויוזמות שונות פועלים בימים אלה במגוון תחומים. דייט שיהיה חלק מפעילות כזו,  יכול לא רק להעמיק את הקשר שלכם אלא גם לספק תחושת סיפוק והגשמה. זוהי דרך מצוינת להתחבר תוך כדי עשייה אמיתית ועזרה חשובה למאמץ המלחמתי.