בעל ואישה ממרכז הארץ הנשואים 15 שנים - הבעל עוסק במקצועו כמעסה רפואי כבר למעלה משני עשורים, והאישה לעומת זאת עסוקה בעיקר בעצמה ואינה עובדת כבר שלוש שנים למרות שהיא מחזיקה ברישיון לעריכת דין - הביאו יחד לעולם שני ילדים במשך השנים. ההיכרות בין בני הזוג החלה כשחברתה של האישה הזמינה לה עיסוי כמתנת יום הולדת והחל מאותו היום נרקמו קשרים בין המעסה למטופלת, שהובילו לבסוף לנישואין.

האישה מספרת לעורכת הדין שרין סולן, כי בעלה הרחיב את עסקיו והכניס את עצמו לאפליקציית ההיכרויות "טינדר" ולכל מיני אתרים של נשואים ונשואות, שם הוא משווק את שירותיו כ"מעסה רפואי". לדבריה, הוא מבטיח ללקוחות שמגיעות אליו "הכל כולל הכל". עוד היא סיפרה כי פנתה לבן זוגה והציבה בפניו הוכחות שהוא בוגד בה עם המטופלות שלו.

שיווק את עצמו כמעסה ארוטי, כך אשתו גילתה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
שיווק את עצמו כמעסה ארוטי, כך אשתו גילתה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

לדבריה, במקרה אחד לפחות, אחת המטופלות שלו הייתה לגמרי במקרה חברת ילדות שלה, שסירבה להצעתו לפי טענותיה, ורצה לספר לחברתה על מעללי בעלה. בנוסף, האישה טענה כי חברתה היא לא היחידה. הבעל לעומת זאת, טען להגנתו כי כבר שנים שאשתו אינה מתפקדת במטלות הבית, לא בכביסות ולא בבישולים וכי הדבר היחיד שהיא יודעת לעשות זה "שניצל ופתיתים. כמה אפשר לחיות ככה?", שאל את עורכת הדין. יחד עם זאת, הוא הכחיש כי הוא מעניק עיסוי מיני בצורה כזו או אחרת.

כעת, האישה דורשת מבעלה לפרוש מהמקצוע שלו באופן מידי. במקביל, היא דורשת בבית הדין הרבני כתובה העומדת על מיליון שקלים. "בעלי מציע שירותים שאינם קשורים למקצוע אותו רכש. הבית הפך למכון לעיסויים מיניים אז נאלצתי לעזוב", סיפרה. עוה"ד סולן דרשה בשם האישה את מלוא הכתובה בנימוק: "הבעל הוא בוגד סידרתי חסר שובע".

עו''ד שרין סולן (יושבת) (צילום: יח''צ)
עו''ד שרין סולן (יושבת) (צילום: יח''צ)

בן הזוג כאמור, מסרב ומבקש שלום בית מאחר ולדבריו הוא אוהב את אשתו. "זו פרנסתי היחידה וזה מה שאני יודע לעשות". בבית הדין הרבני ניסו להקשות על הבעל ולשאול שאלות, אך זה הטיח באשתו האשמות שונות. בין היתר ביקש מהדיינים שישאלו את אשתו אם היה לה רומן בשנים האחרונות ומתי היא בישלה פעם אחרונה לו ולילדים. האישה: "זה האופי של בעלי. הוא הופך כל דבר לצחוק וחי במערכון של הגשש החיוור". המשך הדיון נדחה לתחילת ינואר 2024.