זוג מבייג'ינג שבסין, נדהמו לגלות שבמשך שישה חודשים מאז שעברו לדירה החדשה שלהם - הם שתו מי ביוב, כך דיווח אתר ג'אם פרס. הדייר, ששמו המלא לא נחשף והעדיף להזדהות כ"טאן" וחברתו, החלו לסבול מבעיות בריאותיות חריגות זמן קצר לאחר המעבר בחודש מאי האחרון.

שניהם פיתחו שיעול בלתי מוסבר, בעוד שטאן טען שהוא החל לאבד שיער ולפתח אקנה בעור הפנים. כאשר הבין כי לא שילם את חשבון המים במשך כמה חודשים - ועדיין, המים המשיכו לזרום בדירה ששכר ב-1,400 דולר לחודש - הוא החל לחשוד. הוא ערך כמה בדיקות במדידי המים של הנכס והבחין כי משהו אינו כשורה.

כאשר הזוג הפעיל את זרם המים בדירה, מספר המונה לא עלה והם החליטו שהגיע הזמן להתייעץ עם מקצוענים וקראו לאינסטלטור. למרבה ההפתעה, בעל המקצוע חשף את הגילוי המזעזע: צינור חריג שהותקן במערכת המים בנכס קישר, לכאורה, בין צנרת השירותים למי הברז במשך שישה חודשים. השניים נדהמו לגלות כי כל המים בדירה היו מי ביוב - וכי הם שתו, התרחצו ובישלו עם המים האלה.

למרבה המזל, האינסטלטור הצליח לתקן את הבעיה באופן מידי והצנרת תוקנה, אך הדיירים טענו כי הם עדיין חווים השפעות שליליות על בריאותם. טאן דורש כעת פיצוי כספי מבעלי הדירה, שכן אלה טענו כי חלק מהשוכרים בחרו לשאוב מים מבאר סמוכה. עוד נטען כי מי הבאר עברו בדיקות איכות רק בחודש מרץ, אך מים אלה נועדו, לכאורה, רק להדחת מים באסלות והשקיה של צמחים.

בכל מקרה, השוכר טען כי הוא וחברתו לא ידעו על הסדר זה לפני שעברו לגור בנכס והמשא ומתן בינם לבין בעלי הנכס נמשך.