המילואימניק רס״ל במיל׳ ג׳ייק שירת כחייל בודד בצה״ל עד שנת 2018. לאחר שירותו חזר לארצות הברית, וכששמע שמתחילה מלחמה בישראל, מיד עלה על מדים - ופספס את חתונתו בארה״ב. היום (שלישי), במהלך שירות המילואים בגבול צפון, התקיימה סוף סוף חתונתו ברמת הגולן יחד עם חבריו מהשירות. 

החטופות זעמו על הקבינט, נתניהו כעס: "מכבד אתכם יותר מדי" | הקלטות מפגישת המשפחות
"הוא צודק, הקונספציה קרסה": סמוטריץ' וסער במסר אחיד ותקיף לנתניהו

ג׳ייק עלה מארה״ב במיוחד כדי להתגייס ושירת כחייל בודד. ״עליתי לארץ בשנת 2015 דרך תוכנית צבר לעולים חדשים, הגעתי לחטיבת הנח״ל, עברתי גיבוש, ולבסוף שובצתי כלוחם בגדס״ר של החטיבה. עברתי מסלול עם הצוות שלי, שאני כל כך אוהב, ושהוא איתי עד היום גם במילואים״, תיאר. לאחר שחרורו, חזר ג׳ייק להתגורר בארה"ב, שם הכיר את ארוסתו. 

ב-7 באוקטובר שהה ג׳ייק עימה בביקור בישראל: ״שבוע לפני שהמלחמה החלה, אני ובת זוגתי התארסנו, ורצינו להישאר במהלך חג הסוכות בארץ ולחגוג. באותה שבת שחורה היינו בירושלים, התעוררתי מוקדם בבוקר ותוך כדי חברים שלחו לי הודעות על כך שמשהו קורה במדינה ושאני חייב לראות חדשות. ככל שהתקדם היום, הבנו שהמצב חמור הרבה יותר ממה שחשבנו. אז דיברתי עם המפק״ץ שלי, שאמר שנהיה מוכנים לכל תרחיש, כי יש סיכוי שנהיה מוקפצים, וכבר בצהריים הקפיצו אותנו למילואים בצפון. באותו השבוע, מורגן ארוסתי כבר חזרה לארה״ב - ואני עליתי על מדים והצטרפתי לחברים במילואים תוך החלטה לא לחזור לארה"ב עד סיום המלחמה״.

ג׳ייק גולדסטון ומורגן חתן וכלה (צילום: רן ברגמן)
ג׳ייק גולדסטון ומורגן חתן וכלה (צילום: רן ברגמן)

בשל ההחלטה הזאת, ג׳ייק פספס את מועד חתונתו בארה״ב, ולכן ארוסתו החליטה לטוס לארץ ולערוך איתו חתונה - בעודו במילואים שומר על גבול הצפון. ״התגעגעתי למורגן וחשבנו על פתרון איך נוכל לראות זה את זה. לאחר כחודש עלה הרעיון של חתונה בישראל. חשבתי שזה יכול להיות ממש משמח גם עבורנו, גם לצוות וגם לפלוגה, שיהיה קצת שמח וטוב בתוך כל החושך הזה״, אמר. 

״מבחינתי, להתחתן בישראל ולחגוג עם החברים שלי לצוות שמלווים אותי מאז הסדיר ועד היום למילואים, בייחוד בתקופה כזו, זה הדבר המשמח ביותר. בנוסף לכך, הצבא עשה מאמצים אדירים כדי שנקיים את החתונה למרות הכל. החתונה עצמה ביקב ברמת הגולן, עם דיג׳יי, קייטרינג, צילום ואיפור - וכולם התנדבו לתת שירות בתרומה ובחסד. בחופה עצמה, זמרים מהפלוגה שרו והובילו אותנו. חתונה צה״לית״.