חתן שאיבד את אשתו הטרייה בתאונת דרכים בליל חתונתם, נקלע למאבק משפטי מר עם חמותו על עיזבון רעייתו המנוחה. הכלה, סמנתה מילר, נהרגה באפריל 2023 כשמכונית התנגשה בקלאב קאר שבה נסעה עם בעלה הטרי לאחר טקס החתונה. בעקבות התאונה, נאלץ החתן, אריק האצ'ינסון, לעבור ניתוחים רבים לטיפול בשברים.

לאחר האירוע הטראגי, אריק הפך ליורש הטבעי של סמנתה מאחר והשניים נישאו כמה שעות קודם לכן. ליסה מילר, אימה של הכלה, הגישה בקשה לבית המשפט בטענה שישנו "חשש להונאה" מצדו של אריק וכי הוא אינו זה שאמור לרשת את הונה של בתה. היא אף הטילה ספק בתוקף נישואיהם, כך על פי הדיווחים.

עורכת דינה של החמות הגישה בקשה להתערב בתביעה על גרימת מוות ברשלנות שהגיש אריק נגד כמה ברים מקומיים שסיפקו אלכוהול לנהגת הפוגעת, מאחר ותביעה זו צפויה להניב פיצויים נכבדים. ליסה טענה כי בתה הייתה רוצה שהיא תקבל חלק מהירושה, אך הצוות המשפטי של אריק טוען כי הוא הציע לה מחצית מהכסף והיא סירבה.

החתן הכחיש את הטענות של האם וטען כי היה נדיב כלפיה. הוא הציע לה מחצית מהפיצויים בתביעה בתנאי שתחדל מהמאבק המשפטי נגד נישואיהם. עורכי דינו של אריק טוענים כי טענותיה של ליסה הן "אינן סבירות מבחינה מוסרית" ו"חסרות בסיס משפטי".

אריק וליסה התחתנו באפריל 2023, ושופט בית המשפט לענייני ירושה במחוז צ'ארלסטון הכיר בתוקף נישואיהם במאי 2023, בעוד שהאיש עדיין היה מאושפז בבית החולים. הנהגת הפוגעת, ג'יימי לי קומורוסקי, הואשמה בהריגה ברשלנות ובשלושה סעיפים של נהיגה תחת השפעת אלכוהול.

בהתאם להסדר שהושג באוקטובר 2023, חברת הביטוח פרוגרסיב נורדן וחמישה ברים מקומיים שהגישו משקאות לקומורוסקי, הסכימו לשלם סכום כספי בנוסף להוצאות המשפט, וזאת כדי להימנע מאחריות או תביעות נוספות. עורך דינו של אריק, דניאל דלטון, הסכים להסדר ואמר: "מדובר בפיצוי סביר, מועיל ומגן במלואו על זכויות הזכאי החוקי על פי חוק".