ימי החורף הגשומים יכולים להפוך את ייבוש הכביסה למשימה מתסכלת. מי מאיתנו לא מצא את עצמו מתלבט בין לתלות את הכביסה בחוץ ולהסתכן בגשם, לבין לייבש אותה בפנים, ולהסתכן ביצירת עובש?

אמליה, משתמשת TikTok, הציעה לגולשים טריק פשוט ויעיל לייבוש כביסה בחורף ללא סיכון לעובש: "השתמשו בסופג או קולט לחות", אמרה. "זה הטריק המושלם לייבוש הכביסה". היא הסבירה: "הבעיה היא שייבוש בתוך הבית יכול לגרום לעובש, אז כדאי להיזהר. פשוט תלו את הכביסה על מתקן הייבוש, הניחו את סופג או קולט הלחות מתחתיו, והניחו לו לעשות את העבודה. הוא יספוג את כל הלחות מהבגדים, הם יתייבשו תוך מספר שעות, ולא תסבלו מריח רע או עודף לחות בבית שיגרום לעובש".

@ameliagartner Makes your clothes dry to fast! #clothes #dryingclothes #dryingclotheshack #winter #mould #hacks ♬ original sound - Amelia | Skin Care Tips

סופגי/קולטי לחות זמינים במחירים נוחים, ואלה החשמליים צורכים מעט מאוד חשמל. לא מעט משתמשים במדיה החברתית אישרו את יעילות הטריק. "אנחנו עושים את זה כבר כמה שנים וזה עובד מצוין," אמרה אחת המגיבות. "אפילו קנינו סופג לחות נוסף במיוחד לארון הבגדים", הוסיף אחר.

אז בפעם הבאה שמזג האוויר לא מאפשר לכם לתלות את הכביסה בחוץ, זכרו את הטריק המועיל הזה. קולט לחות יעזור לכם לייבש את הבגדים במהירות ובקלות, מבלי לסבול מריח ומעובש.