מראה העור הזוהר של הסבתא בת ה-105 אינו רק תוצאה של גנים טובים, אלא גם של מוצר זול, אותו היא קונה בבית המרקחת. ג'ניפר, נכדתה של הסבתא (זמרת ויוצרת לשעבר), גילתה את סוד האנטי אייג'ינג שלה: קרם לחות.

מוצר האנטי אייג'ינג האהוב עליה נמכר בפחות מ-50 ש"ח, מה שהופך אותו למוצר זמין ויעיל לכל כיס. המוצר, לדבריה, מכיל גם חומצה היאלורונית, שומר על הלחות ובעל נוסחה שאינה מגרה את העור. בסרטון, אמרה הסבתא: "בכל בוקר וערב אני משתמשת בתכשיר ניקוי ולאחר מכן שמה קרם לחות. כפעמיים בשבוע אני מקפידה לעשות פילינג, וכך אני שומרת על ניקיון העור".

@jenniferhart Very simple. 🧖🏻‍♀️ She usually uses CeraVe that you can get at Walgreens or anywhere really! #grandma #skincare #cerave #104 ♬ original sound - Jennifer Hart ♥️

הסבתא הזוהרת זכתה ללא מעט תגובות מהגולשים מאז שחשפה את סוד היופי שלה. "וואו, עור מדהים! אני יכולה רק לקוות שאראה כך בגיל 60 - היא מהממת," כתבה אחת מהעוקבות. צופה אחרת הסכימה: "היא לא נראית אפילו בת 75! איזו אישה יפה!".

אחר כתב: "האישה הזו מדהימה לחלוטין". אחרת הוסיפה: "אני לא מאמינה, בטוחה שהיא באמת בת 105?". "כן! ונולדה ב-1918!", ענתה ג'ניפר.

@jenniferhart Reply to @eclaire107 now that’s a diet plan I can get behind ☺️ #grandmabeulah #grandma #whenwomenwin #diet ♬ original sound - Jennifer Hart ♥️