גבר צעיר פנה לרשת החברתית Reddit לבקש עצה, וזאת לאחר שגילה כי חברתו בת ה-19 בהריון - למרות שהיא טוענת שהיא עדיין בתולה. השניים מתגוררים יחד בבית הוריו של הגבר, וסיכמו ביניהם שלא יקיימו יחסי מין עד שיינשאו זה לזו.

הצעיר סיפר שבת זוגו לא מרגישה במיטבה, סובלת מבחילות קשות ומעלייה במשקל בשבועות האחרונים. כאשר ניגש לבית המרקחת לרכוש בדיקת היריון שלאחר מכן יצאה חיובית, הוא סיפר כי קנה עוד שלוש בדיקות ביתיות - וכולן יצאו חיוביות, אך חברתו עדיין מכחישה שקיימה יחסי מין עם מישהו אחר, והוא בחר להאמין לה.

לא קיימה יחסים אך נכנסה להריון - איך? (צילום: envato)
לא קיימה יחסים אך נכנסה להריון - איך? (צילום: envato)

למרות הבלבול והתהיות סביב הנושא המטריד, הגולשים הגיבו כי ייתכן שמדובר בבעיה רפואית אחרת הגורמת לתסמינים, וכי החברה חייבת לפנות מיידית לרופא, והסבירו כי אם היא אכן בהיריון, על הזוג לקבל החלטה כיצד להתמודד עם המצב. חלק מהמגיבים אף הציעו כי ייתכן שמדובר בציסטה או בבעיה הורמונלית אחרת.

אחרים ציינו שגם אם החברה בגדה בו, מה שנשמע הגיוני לרובם, מדובר במצב רפואי דחוף שיש לטפל בו בדחיפות. גולשת נוספת כתבה: "אני לא יודעת איפה אתה גר אבל יכול להיות שיש קו ייעוץ או משהו זמין עבורך, אם כן, הייתי מתקשרת ומסבירה את הסימפטומים שיש לבת הזוג כדי לראות אם אתם יכולים להרשות לעצמכם לחכות".