בני זוג מצפון הארץ הנשואים כבר 14 שנים, מנהלים אורח חיים עצמאי שכן לפני כחצי שנה הם פתחו בהליכי גירושין אך סיכמו כי עד תום ההליך הם ימשיכו להתגורר בחדרים נפרדים באותו הבית.

הבעיות בהליכי הגירושין מתנקזות לשאלת חלוקת הרכוש המשותף. השניים מנהלים שני עסקים נפרדים בתחום הייבוא, ולאורך השנים הם קיימו קופה משותפת שהייתה גם היא מלאה. לאחרונה עם פרוץ המלחמה, כשהם מצויים בעיצומו של ההליך, טען הבעל כי אשתו מחוברת למסך הטלוויזיה והפכה לצרכנית חדשות אובססיבית.

אולפן חדשות (צילום: צילום מסך, חדשות 13)
אולפן חדשות (צילום: צילום מסך, חדשות 13)

"גם לי היה צורך בחדשות לפחות בשבועיים הראשונים של המלחמה, אבל עכשיו זה כבר מוגזם", אמר הבעל לעורכת הדין שרין סולן. "מוגזם כי בחדר השינה ובסלון הטלוויזיה רק על חדשות והיא לא מאפשרת לאיש לראות שום ערוצים אחרים והילדים נחשפים לא אחת למראות קשים של המלחמה. היא גורמת לילדים נזקים בלתי הפיכים".

לדבריו כל הניסיונות שלו לשכנע את אשתו שמעבר למהדורת החדשות, יוכלו הילדים לראות מה שנכון להם לראות, לא עלו יפה. האישה טוענת בתגובה: "מה יותר מעניין היום מלראות איך אנחנו מחזירים לחמאס על מה שעשה לנו ב-7 באוקטובר?".

עורכת הדין שרין סולן (צילום: יח''צ)
עורכת הדין שרין סולן (צילום: יח''צ)

כשהבין כי אשתו לא תזוז מההחלטה שלה, הוא דרש צו שיחייב אותה לחדול מצפייה מוגזמת בחדשות כדי לא לפגוע בילדים. "אני לא רוצה להגיע למצב שאני חוסם בגופי מאשתי לראות כל הזמן חדשות". עוה"ד סולן הבהירה כי המתיחות בין בני הזוג היא ביסודה בענייני כספים וכל שאר הדברים הם תוצאה של מצב זה. אבל בדרישה של הבעל יש טעם והיא הגיונית.