בן 69 תפס את אשתו בת ה-62 במיטה עם החשמלאי שהגיע לטפל בדוד המים שלהם. האיש סובל מסוכרת וכבר שנים רבות שהזוג לא קיים יחסי מין. מצב זה תסכל ככל הנראה את האישה, שהרגישה שימי הסקס התכופים שלהם בעבר אבדו לנצח, כך פרסם The Sun הבריטי.

באותו יום, היה אמור הבעל לעבור ניתוח קטרקט, אך ההליך הכירורגי בוטל ברגע האחרון. כשחזר הביתה מוקדם מהצפוי, ראה את רכב החשמלאי מחוץ לבית אך לא מצא אותו או את אשתו. כשעלה לחדר השינה, שמע קולות אנחה מאחורי הדלת, הציץ פנימה והבחין בתנועות מתחת לשמיכה.

בגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
בגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

הבעל יצא מהבית בהלם וחזר רק כעבור שעה, לאחר שהתקשר לאשתו ואמר לה שהוא בדרך חזרה. כשחזר, כבר לא היה שום דבר יוצא דופן בבית. החשמלאי עזב והדוד תוקן. אולם הבעל לא יכול למחוק מזיכרונו את מה שראה. עוד טען האיש כי בעל המקצוע, בשנות ה-50 לחייו, הוזמן על ידי הזוג פעמים רבות, מה שעורר את חשדותיו כי לא מדובר בפעם הראשונה שקורה ביניהם משהו, כך לפי ה-The Sun.

הבעל אוהב מאוד את אשתו ומבין שהוא אינו יכול לספק לה את מה שהיא רוצה, אך האם עליו לאפשר לאשתו ולבעל המקצוע לעשות זאת שוב?

מומחית היחסים של העיתון הבריטי, השיבה כי "אסור לאפשר זאת. האישה יודעת מה היא עושה וזו בגידה ברורה. על הבעל לשוחח איתה על מה שראה ולהבהיר כי אינו מסכים שתמשיך להתראות עם אותו האיש". עוד היא המליצה להם לפנות לייעוץ זוגי ולקבל תמיכה והכוונה.