מקרה משעשע למדי אירע בפרלמנט האירופי בעיר סטרסבורג, צרפת, בעת נאומו של ראש ממשלת ספרד, פדרו סנצ'ס, בו קרא "לסגת ולעצור את ההרג בעזה". לפתע, נשמעו באולם המליאה נביחות כלב שקטעו את נאומו של סנצ'ס וגרמו לפרצי צחוק בקרב חברי הפרלמנט.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

האירוע הלא צפוי התרחש זמן קצר לאחר תחילת הנאום, כאשר אולם המליאה החל להדהד בנביחות הכלב. המיקרופון של אחד מחברי הפרלמנט, ככל הנראה, קלט את הקולות החריגים שנמשכו לזמן קצר. צפו בתיעוד:

ראש ממשלת ספרד, אמר בנאומו: "אם אנו מעוניינים שהעולם כולו יכבד אותנו כשחקן גיאופוליטי עקבי ורלוונטי, עלינו לומר באופן ברור: על אירופה לגנות את הטבח והחטיפות שביצע ארגון הטרור חמאס, אך במקביל, עלינו לומר די למותם של חפים מפשע בעזה". למרות הדרמטיות, צחוקם של חברי הפרלמנט הלך וגבר והאירוע הפך ויראלי ברשתות החברתיות.

לא ברור כיצד הגיע הכלב לאולם, אך חלק מהגולשים ברשת העלו השערות כי ככל הנראה כלב שירות של אחד מחברי הפרלמנט היה האחראי לתקרית. בעוד שחלק מהאנשים מצאו את האירוע משעשע, אחרים הביעו תסכול ומתחו ביקורת על המקרה. "איזו בושה! איך יכול להיות שדברים כאלה קורים בדיון כה רשמי?", כתב גולש אחד בטוויטר.