ד"ר פארן ג'לאלאבאדי, מנתח פלסטי מבברלי הילס, מעורר סערה ברשתות החברתיות לעתים קרובות תוך שהוא משתף טיפים למאבק בתהליך ההזדקנות הטבעי. העצה החמה שלו? סאונה יבשה בכל יום.

"סאונה מעכבת את הזדקנות העור," טען הרופא בסרטון ויראלי שצבר מעל מיליון צפיות. "היא מעודדת את ייצור הקולגן והאלסטין ומנקה את העור דרך ההזעה". ג'לאלאבאדי גם הדגיש את היתרונות הבריאותיים של הסאונה, כגון שיפור בריאות הלב, הריאות וזרימת הדם לעור. עם זאת, הוא הזהיר מפני הגזמה: "15-20 דקות מספיקות כדי ליהנות מהיתרונות של הסאונה".

@drjaluvmabody How the #sauna is good for your skin! #antiaging ♬ MONACO - Bad Bunny

הטיפ של המנתח הפלסטי עורר תגובות מעורבות ברשת, כשחלק מהגולשים התרשמו מהרעיון, בעוד שאחרים התייחסו אליו בהומור. "סאונה בחינם באוסטין וטקסס כל כמה חודשים" התלוצץ אחד כשהתייחס למזג האוויר החם. אחר הוסיף: "מצוין, אין לי מזגן במכונית, אז אחשיב את זה לזמן סאונה". "גלי חום בגיל המעבר נחשבים לסאונה? שואלת בשביל חברה," כתבה מישהי. "להישאר רווקה עוצר את ההזדקנות! אני רווקה מאז ומתמיד וכמעט בת 80," התבדחה אחרת.

סאונה יבשה (צילום: אינג'אימג')
סאונה יבשה (צילום: אינג'אימג')

ג'לאלאבאדי ממליץ גם להימנע מצריכת סוכר, מה לדבריו "רע מאוד" לעור. הוא גורם לקמטוטים, קמטים, כתמים, מרקם לא אחיד ועוד. עוד טיפ מנצח שלו? אימוני משקולות. הוא טוען שאימונים יוצרים קרעים קטנים בשרירים אשר ממריצים את שחרור הורמון הגדילה, מה שתורם לתיקון תאי הגוף כולו, כולל העור.