איריס ג'ונס בת ה-84 מאנגליה, הכירה את מוחמד איברהים בן ה-38 ממצרים ביוני 2019 דרך קבוצת פייסבוק לאתאיסטים. הם החלו לשוחח בפרטי ובנובמבר 2019 היא טסה לפגוש אותו במדינת הולדתו לאחר שהזמין אותה כשסיפרה לו שתמיד רצתה לראות את הפירמידות.

פתחה הכל: בת ה-83 שהתחתנה עם בן 37 חשפה את האמת עליו - "נצלן ואנוכי"
בן ה-37 מגיב לטענותיה של האקסית בת ה-83: "הייתי עבד המין שלה"
"שיחזיר את הכסף": האקסית בת ה-83 ממשיכה "לפתוח" על בן ה-37

איברהים קיבל את ג'ונס בשדה התעופה עם זר פרחים וכבש את ליבה. בלילה הראשון הם כבר בילו יחד בבית המלון ובת ה-84 תיארה בריאיון טלוויזיוני כי: "הרגישה כמו בתולה שוב לאחר 27 שנים מאז גירושיה". לדבריה, בן ה-38 אמר לה שוב ושוב כמה הוא אוהב אותה וכי הוא מעוניין להתחתן איתה.

''לא מתגעגעת אליו'', ג'ונס ואיברהים בימים טובים יותר (צילום: מתוך פייסבוק)
''לא מתגעגעת אליו'', ג'ונס ואיברהים בימים טובים יותר (צילום: מתוך פייסבוק)

ג'ונס המשיכה לבקר את אהובה במצרים והם התחתנו באוקטובר 2020, עד שעבר לגור איתה באנגליה בנובמבר 2021. בהתחלה, היחסים ביניהם היו נהדרים - הוא מצא עבודה כמאבטח בסופרמרקט המקומי ושילם את חשבונות הבית והם נהגו לבלות לעתים קרובות מאוד. אך בינואר 2022, טענה ג'ונס כי הם החלו לריב על כך שהוא לא עושה דבר בבית ולא משלם את החשבונות.

לדבריה, איברהים רצה שהיא תוריש לו את הבית שלה, אך היא סירבה מכיוון שתכננה להוריש אותו לבנים שלה. המקרה יצר עוינות ביניהם וביוני 2022 בת ה-84 "גירשה את מוחמד", כך לטענתה. מאז, שניהם חשפו עוד ועוד פרטים על מערכת היחסים ביניהם בראיונות נפרדים ל-The Sun הבריטי.

ג'ונס ואיברהים, כשעוד היו יחד (צילום: רשתות חברתיות)
ג'ונס ואיברהים, כשעוד היו יחד (צילום: רשתות חברתיות)

לאחרונה, אישה אחרת פנתה לג'ונס באמצעות הרשת החברתית פייסבוק וטענה שאיברהים בגד גם בה, וזאת לאחר שעבר מביתה של בת ה-84 ישירות לביתה בלידס, אנגליה. מוחמד הכחיש את הטענות ואמר שזוגתו לשעבר השתמשה בו כעבד מין, מה שהיא מכחישה מצדה.

כעת, שישה חודשים לאחר הפרידה, ג'ונס אמרה בריאיון ל-The Sun כי היא מרגישה מוכנה להכניס גבר חדש לחייה. היא כבר מדברת עם בן זוג פוטנציאלי נחמד בן 76 מוויילס ומקווה למצוא מישהו להתכרבל אתו בחג המולד ומוכנה לנסות שוב.