פלורנס הקמן חגגה את יום הולדתה ה-105 בסוף השבוע האחרון, באמצעות צפייה במשחק הכדורגל בין הבנגלס לוויקינגס ושתיית ויסקי "פיירבול". בריאיון ל-New York Post, היא אמרה: "אני לא מעכלת את זה שאני עדיין כאן. אי אפשר לעשות הרבה מלבד לחיות כל יום כמיטב יכולתך, לנסות להיות נחמד לאנשים ולא קפדן מדי. פשוט לחיות יום אחר יום".

הקמן נולדה בסינסינטי ב-16 בדצמבר 1918, הצעירה מבין תשעה אחים ואחיות. היא אוהבת לצפות במשחקי כדורגל, אף על פי שהיא לא יכולה עוד ללכת למשחקים בעצמה. לכבוד יום ההולדת שלה, חברי מחלקת כיבוי האש של דרפילד טאונשיפ באו לבקר וצפו איתה בניצחון הבנגלס על הוויקינגס. בנוסף לוויסקי - אותו היא שותה מדי ערב לפני הארוחה - הקמן גם רוכבת על אופניים מדי בוקר כחלק משגרת האימונים שלה.

בשנת 2021, רק 0.27% מאוכלוסיית ארה"ב עברו את גיל 100, אך שיעור האנשים שמגיעים לגיל 100 ומעלה כמעט הוכפל ב-20 השנים האחרונות. חוקרים באוניברסיטת בוסטון ובמרכז הרפואי טאפטס ניתחו את ה-DNA ואורח החיים של שבעה אנשים מעל גיל 100 כדי לחקור את סוד הנעורים הנצחיים, והממצאים שלהם הראו שאחוז תאי הלימפוציטים (סוג של תאי דם לבנים) בדם יורד בהשוואה לאנשים צעירים יותר, אך גם מתרחש שינוי משמעותי בהרכב תאי הדם הלבנים.

החוקרים גם ציינו שינויים בתאים מיאלואידים, שמקורם במח העצם. הם מקווים להמשיך וללמוד הכל על החוסן כנגד מחלות והארכת תוחלת החיים בבריאות טובה.