אם טרייה חוותה לידה קשה במיוחד, שהסתיימה בעזיבתו של הבעל ובדיקת אבהות מפתיעה. הסיבה לדרישתו של הבעל לבדיקה, והתגובה שלה שהפכה ויראלית, עוררו סערה ברשת.

אישה בת 27, נשואה מזה שנתיים, ילדה לפני חמישה שבועות תינוקת מתוקה. אך התגובה של בעלה ללידה הותירה אותה בהלם מוחלט. התינוקת נולדה בריאה אך עם "שיער בלונדיני ועיניים תכולות בהירות", מה שלכאורה לא תאם את השיער והעיניים החומות של הזוג. בפוסט נוגע ללב ברשתות החברתיות, סיפרה האישה: "בעלי נלחץ והתעלם מהסבריי שתינוקות לפעמים נולדים עם שיער ועיניים בהירים שמתכהים עם הזמן. הוא דרש בדיקת אבהות ואיים בגירושין אם לא אעשה אותה. אז הסכמתי".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עזב את אשתו רגע אחרי הלידה כי חשד שהתינוקת לא שלו, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
עזב את אשתו רגע אחרי הלידה כי חשד שהתינוקת לא שלו, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

כשחזרה מבית החולים, היא נותרה שבורת לב כאשר גילתה כי בעלה עזב את ביתם, עבר לגור עם הוריו והשאיר אותה להתמודד עם ההחלמה והאימהוּת הטרייה לבדה במשך שלושת השבועות הראשונים מאז הלידה. "הוא רצה לתת לי מרחב בזמן ההחלמה, וגם סיפר להוריו מה קורה", היא שיתפה, אך דבר לא הכין אותה להודעות האכזריות שקיבלה מחמותה. "היא התקשרה ואמרה שאם הבדיקה תראה שהתינוקת לא שלו, היא תעשה הכל כדי 'לסחוט' אותי במהלך הגירושין. הייתי תלויה באחותי שתעזור לי לטפל בתינוקת במהלך התקופה הזו", סיפרה בת ה-27.

ביום שלפני קבלת תוצאות הבדיקה, בעלה חזר הביתה כדי לצפות בהן יחד. "ישבתי על הספה בסלון והוא הצטרף אליי. התחלנו לקרוא את התוצאות, שהראו שהוא האב. בעלי נראה המום ונכלם, עיניו פקוחות לרווחה כשהוא בוהה בנייר", אמרה והמשיכה: "לא יכולתי שלא להגיד 'אמרתי לך' ולהתחיל לצחוק מולו. בעלי יצא מהשוק וכעס עליי על שצחקתי. רבנו קצת, בעיקר הוא צעק עליי, לפני שאחותי ירדה למטה והוא השתתק".

לאחר חזרתו לבית הוריו כדי "לנקות את הראש", חמותה התקשרה שוב, הפעם כדי לגעור באם הטרייה על שצחקה בפני בעלה: "לדעתה, זה כמו לבעוט בו כשהוא למטה. היא גם שלחה כמה הודעות טקסט מגעילות הבוקר", סיפרה.

עזב את אשתו רגע אחרי הלידה כי חשב שהתינוקת לא שלו, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
עזב את אשתו רגע אחרי הלידה כי חשב שהתינוקת לא שלו, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

האישה פנתה ל-Reddit כדי לקבל פרספקטיבה על הבעיה הפוסט-לידתית שלה, והגולשים לא איחרו להגן עליה. "הוא חייב לך התנצלות ענקית, או שלוש. מצטערת על זה שיש לך בעל וחמות כאלה", כתבה אחת. "זה שיגעון. הוא נטש אותך אחרי הלידה והכריח אותך לטפל בתינוקת לבד בזמן שאת מחלימה", ציין אחר.

רבים אחרים כינו את הבעל "בן *ונה" וייעצו לה לעזוב אותו: "העובדה שהוא רץ לאמא שלו (פעמיים) ומאפשר לה לשלוח לך ההודעות האלה, מזעזעת. זה אמור להיות הרגע הכי שמח בחיים שלך (הבאת ילדה לעולם) והם הרסו אותו", הוסיף אחר. "בעלך וחמותך הם אנשים רעים. איך תוכלי אי פעם להסתכל עליהם אותו הדבר? אלו לא אנשים בריאים לך ולתינוקת שלך".