טינה קובינסקה סלוט בת ה-42 מקופנהגן, בירת דנמרק, מצאה לדבריה אהבה אמיתית עם קאספר בורום, הצעיר ממנה ב-18 שנה. למרות הערות טורדניות כמו "את נראית אימא שלו" או טענות לתאוות בצע מצדו, הזוג מאוהב עד הגג ומזמין אחרים לא להקשיב לדברי רקע ולחפש את האושר שלהם.

סלוט, אם לשניים, חוותה בעבר דחייה  מגברים ונדרשה להנמיך ציפיות אך היום, היא הוכחה חיה לכך שלא כדאי להתפשר. בסרטון שהעלתה לרשת החברתית TikTok, חשפה כי בורום, עובד משרד מאארהוס שבדנמרק, מפנק אותה בפרחים ומבשל. "גיל הוא רק מספר", אמר בסרטון. עוקבים רבים התפעלו והחמיאו לזוג: "מצאת יהלום!", הגיבה גולשת אחת אבל באופן לא מפתיע, לא כולם מפרגנים. "את נראית אימא שלו", כתב אדם אחר. בת ה-42 לא נשארה אדישה וענתה: "מי ביקש את דעתך? ברור שאני נראית מבוגרת ממנו!".

@tinamiks Keep them high and never settle for less ❤️ #fyp #youngerbf #boyfriend #agegaplove @Kasper Borum ♬ original sound - ColdAudios

בורום הבהיר ל-Newsweek שרוב האנשים נוטים לחשוב שיש לו "חסך של דמות אם" או שמערכת היחסים ביניהם נובעת מתלות כלכלית. סלוט חשפה כי הם מתחלקים בהוצאות, אך מדי פעם היא מפנקת אותו. "לקאספר אין את אותו סכום כסף כמוני כי הוא סטודנט לכלכלה, אבל אני אוהבת לצאת למסעדות טובות ולפעמים אני משלמת קצת יותר. זה לא מפריע לי בכלל", אמרה. בן ה-24 הדגיש: "רוב האנשים חושבים שאני איתה בשביל הכסף, אבל זה לא נכון. אני יכול לדאוג לעצמי, ובאמת לא נעים לי כשהיא משלמת".

@tinamiks #agegapcouple #love #18yearsapart #ageisjustanumber #lovestory #us #agegap #forhold #foryou @Kasper Borum ♬ Here With Me by D4vd - angel

השניים הכירו בשנת 2018 בטינדר, לאחר גירושיה של סלוט. היא קיבלה "הצעות רבות" מגברים צעירים, ובהתחלה ראתה בבורום רק "בילוי מהנה". אך כשגילתה את הדמיון ביניהם - חוש ההומור וחיבתם לחדר הכושר - החליטה לתת לזה צ'אנס. "החשש העיקרי שלי היה הילדים", היא סיפרה. "הבת שלי קטנה ממנו בשמונה שנים בלבד, אבל היא חושבת שזה מגניב שהוא צעיר ואפילו יש להם נושאי שיחה משותפים".

למרות הפער של 18 שנה ביניהם, סלוט ובורום מוכיחים שגיל הוא רק מספר כשיש חיבור אמיתי. הם סיכמו "קחו דוגמה, תהיו פתוחים לאהבה ותמיד תזכרו - האושר שלכם לא תלוי בדעתם של אחרים".