רשתות תנור מלוכלכות הן כאב ראש אחד גדול, אבל אישה אחת מצאה טריק גאוני שיחסוך לכם זמן, מאמץ ואפילו תסכול. שנטל מילה, חובבת ניקיון מוכשרת ואימא לשניים, חשפה את הטיפ המהפכני שלה לניקוי רשתות תנור – בלי שפשוף אחד ובלי חומרים כימיים כמו מסיר שומנים!

"אם גם אתם שונאים לשפשף את רשתות התנור, הטריק הבא ישנה לכם את החיים", הסבירה מילה בעמוד ה-TikTok הפופולרי שלה. "פשוט שימו מגבת ישנה באמבטיה או בגיגית גדולה אחרת שהרשת תיכנס לתוכה בלי בעיה, הניחו מגבת בתחתית ומעליה את רשתות התנור. מלאו את הכלי במים חמים, שפכו פנימה כף של אבקת כביסה, ואז השאירו את הרשתות בהשרייה למשך הלילה".

@mama_mila_ The trick to cleaning your oven racks without heavy scrubbing ✨ this trick saves so much time - just make sure to line your bathtub with an old towel to avoid your bathtub getting dirty 💛 you can also use a large laundry sink if you have one. Hope this was helpful x #homehacks #hometips #cleaninghacks #cleaningtips #ovencleaning ♬ Sia - Xeptemper

"בבוקר," המשיכה מילה, "כל הלכלוך השרוף פשוט יתקלף בקלות עם מטלית, ותקבלו רשתות תנור נוצצות כמו חדשות!". רבים שאלו למה היא משתמשת דווקא באבקת כביסה ולא בסבון כלים, ומילה הסבירה שהאבקה פשוט "ממיסה" את הלכלוך השרוף ביעילות. "אל תדאגו לגבי שאריות האבקה," היא מרגיעה, "פשוט שטפו את הרשתות היטב לפני שתחזירו אותן לתנור".

הוראות פשוטות:

- הכניסו מגבת ישנה לאמבטיה או לגיגית גדולה.
- הניחו את הרשתות על המגבת, כסו אותן במים חמים ושפכו עליהן כף של אבקת כביסה.
- השאירו אותן במים למשך הלילה.
- בבוקר, פשוט נגבו את הרשתות – הלכלוך אמור להתקלף בקלות.
- שטפו היטב את הרשתות לפני שתחזירו אותן לתנור.

"זה באמת עובד! השתמשתי במים ממכונת הכביסה והשארתי את הרשתות בכיור. קל להפליא", כתבה אחת המשתמשות. "זה עובד מעולה! סוף לחומרים כימיים רעילים ולשפשופים", ציינה אחרת. "תודה על הטיפ המושלם הזה!" סיכמה שלישית.