ג'ון סינגלטון, מולטי-מיליונר אוסטרלי בן 82, נישא בחודש יולי האחרון בפעם השביעית בחייו, לצעירה בשם שרה ווארי, בת 44. החתונה התקיימה בחשאי, לאחר שהשניים נפגשו לראשונה בשנת 2021. ווארי סיפרה לכלי התקשורת המקומיים כי התאהבה בחוש ההומור של סינגלטון ובשיחות שלהם.

בן ה-82 בעצמו אמר כי הוא מאמין שהאושר הוא דבר חשוב במיוחד בגיל השלישי. "אני רוצה חיים מלאי שמחה ונתינה, ומישהי לחלוק איתה חוויות", אמר. החתונה האחרונה הגיעה חמישה חודשים בלבד לאחר שסינגלטון התגרש מאשתו הקודמת, קים דניס, גם היא בת 44. השניים נישאו בשנת 2021, אך נפרדו בגלל הפרש הגילים ביניהם.

דניס עברה לגור עם בן ה-82 בביתו המפואר לאחר שעבר אירוע לבבי - כמעט קטלני, והם הספיקו להתחתן במהלך תקופת החלמתו. עם זאת, הנישואים לא החזיקו מעמד, וסינגלטון עזב את אשתו בת ה-44, שנותרה "בהלם מוחלט" מהפרידה. מקורבים לזוג טענו כי הפרש הגילים הוא הסיבה לפרידה.

האיש, בעל הון של 768 מיליון דולר, היה נשוי שש פעמים בעבר והיו לו מערכות יחסים מתוקשרות רבות, כולל עם מלכת היופי לשעבר בלינדה גרין ומגישת הטלוויזיה ליז הייז. על פי הדיווחים, הוא אף יצא עם כמה נשים במקביל בעבר. רק נותר לקוות שהפעם הוא ימצא את אושרו עם אשתו הצעירה ממנו ב-38 שנים.