משתמש TikTok בשם אינו אלאריק, המכונה גם @radianttimetraveller וטוען כי הוא "נוסע בזמן משנת 2671", עורר סערה ברשתות החברתיות בטענות נועזות. הוא ציין כי אסונות טבע הרסניים יפקדו את העולם, לדבריו, לאורך שנת 2024.

"נוסע בזמן משנת 2858": זה מה שקורה מתחת לאדמת "אזור 51" בארה"ב

אלאריק, שכבר גרף בעבר עשרות אלפי עוקבים בזכות פוסטים על התנגשויות בין פלנטות, פלישת חייזרים ואפילו מלחמת עולם שלישית, חוזר כעת עם ארבע אזהרות מטלטלות לשנה הקרובה. על פי דבריו, צפויים לנו:

@radianttimetraveler Early 2024 issues… #fyp #fypage #timetravel #timetraveler #radianttime #viral #xyzbca #entertainment ♬ Black Hole - Soundridemusic

"סופת F6 ברוחב 28 קילומטרים - "הראשונה בהיסטוריה" - שתחריב כמעט את כל העיר יוסטון שבטקסס כבר ב-17 בפברואר 2024. מיליוני תושבים צפויים לאבד את ביתם". עוד הוא טען כי "חודש לאחר מכן, סופת חול אדירה תכה במזרח ארצות הברית והיא צפויה להימשך חודשים".

בהמשך, כתב אלאריק: "רעידת אדמה בעוצמה 9.8 שתיקרא 'ביג ג'ון' תכה בשבר סן אנדריאס ב-2 באפריל 2024 בשעה 11:06, ותגרום להרס רב בסן פרנסיסקו, לוס אנג'לס וערים נוספות. באותו היום, בשעה 14:48, מגה-צונאמי בגובה 228 מטרים יפגע בקו החוף של קליפורניה בעקבות רעידת האדמה, ויהפוך לאסון הטבע החמור ביותר בתולדות האזור".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

תחזיתו של ''הנוסע בזמן'' (צילום: אינג'אימג')
תחזיתו של ''הנוסע בזמן'' (צילום: אינג'אימג')

תגובות הגולשים ל"נבואות" של אלאריק היו חלוקות ומגוונות, שכן משתמש טיקטוק תמים, תהה: "אם זה אמיתי, איך שרדת?". גולש אחר כתב: "זה נכון, הייתי שם כי גם אני נוסע בזמן, רק שזה לא יקרה עד 2124, אז תירגעו". גולשת נוספת ציינה: "מזל שאני בבריטניה. מקווה שתהיו בסדר שם באמריקה". בינתיים, אחר כתב: "2024 ממש בפתח, אז בוא נראה אם אתה צודק או טועה".