ניקולס אוג'ולה, מדיום מדרום לונדון, טען כי הוא מסוגל לחזות את העתיד וזכה בעבר לתשומת לב ציבורית לאחר שחזה את התפרצות נגיף הקורונה ב-2018, את פעילות תנועת Black Lives Matter ואת הריאיון של הנסיך הארי ומייגן מרקל עם אופרה ווינפרי. בכתבה שפורסמה לאחרונה ב-The Mirror הבריטי, הוא טען כי שנת 2024 תהיה שנה סוערת, עם מספר אירועים משמעותיים שיטלטלו את העולם.

לדבריו, בנושא בית המלוכה הבריטי, אוג'ולה חוזה כי תהיה שערורייה חדשה במשפחה. הוא טוען כי הדוכסית מסאסקס, מייגן מרקל, תחווה "עצב מסוים" בעקבות אירוע זה, אך לא עם בעלה, הנסיך הארי. הוא לא הרחיב על טיב השערורייה.

הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום:  REUTERS/Dylan Martinez/File Photo)
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: REUTERS/Dylan Martinez/File Photo)

בנושא הפוליטיקה העולמית, המדיום חוזה כי צפוי קאמבק של הימין הקיצוני. הוא טוען כי מנהיגים ימין-קיצוניים יעלו לשלטון במדינות רבות, וכי פוליטיקה קיצונית תהיה נפוצה יותר בעולם. "אנשים יתחילו לאבד את האנושיות שלהם", אמר.

בנושא הכלכלה, אוג'ולה חוזה כי תהיה עלייה במחירי הנפט והדולר ייחלש. הוא טוען כי אלה יובילו לעליית מחירים גבוהה יותר, וכי ייתכנו מחסורי מזון או כשלי יבול. בנושא הבידור, אוג'ולה חוזה כי שחקניות רבות בהוליווד יצליחו בשנה הבאה. הוא מציין את צ'ריל טוידי, ויקטוריה בקהאם וקים קרדשיאן כמי שצפויות להצליח במיוחד.

ויקטוריה בקהאם, קים קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ויקטוריה בקהאם, קים קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בנוסף, הוא חזה התקדמות רבה בתחום הבינה המלאכותית ב-2024. "היו לי חזונות עתידניים מאוד, במיוחד לגבי רובוטים בסופרמרקטים", אמר אוג'ולה. "אני חושב שהרובוטים יחליפו עובדים, מה שישפיע על משבר יוקר המחיה." עוד הוא צפה גם מתקפת סייבר או דליפות מידע במערכות הבנקאיות. "יהיו אנשים שפרטי הבנק שלהם יודלפו לציבור", אמר. "והבנקים יצטרכו לשאת באחריות או ייתבעו."

בינה מלאכותית  (צילום: אינג אימג')
בינה מלאכותית (צילום: אינג אימג')

אוג'ולה מסיים את תחזיתו בקריאה לאנשים להיות מוכנים לאירועים המשמעותיים הצפויים ב-2024. הוא אמר כי השנה הבאה תהיה "שנה של שינוי ותהפוכות", וכי חשוב להיות מוכנים להתמודד עם האתגרים שהיא צפויה להביא.