גבר אנונימי שיתף ברשתות החברתיות את סיפור הנקמה הקיצוני שנקם בארוסתו הבוגדנית. לדבריו, לאחר שלוש שנות זוגיות, התנהגותה של הארוסה הפכה יותר ויותר שלטנית ודורשנית, עד שדרשה לדעת את לוח הזמנים שלו בכל רגע נתון, אך הוא עדיין אהב אותה וחיכה בקוצר רוח ליום חתונתם.

בגידות רבות וחיים כפולים: חשף את העבר האפל של אשתו רגע אחרי מותה
הניתוח של הבעל בוטל - וכשחזר הביתה גילה שאשתו בת ה-62 בוגדת בו

מתוך רצון להפתיע אותה לכבוד יום חגיגות השלוש שנים שלהם יחד, ביקש הגבר מאחיה של בת הזוג גישה ללוח העבודה שלה בתירוץ כי הוא "רוצה לתכנן לה הפתעה". באופן משונה, הוא גילה שבימי רביעי היא עובדת חצי יום בלבד. ביום רביעי אחד, לקח חופש מהעבודה והמתין לה בחניון הקניון מול ביתם. לאחר כשעה, זיהה הגבר רכב מסוג מוסטנג בצבע אדום מגיע אל מחוץ לבית, ומהמכונית יצא הבעל של בת דודתה של הארוסה.

נתפסו בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
נתפסו בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

"המתנתי בחוץ דקות אחדות, הייתי בטוח שהוא הגיע לעזור לה במשהו", אמר, אך בזכות מצלמה שהתקין בסלון הבית המופעלת ברגע שיש תנועה מולה, הוא גילה דבר נורא. "לפתע היא החלה לפתוח את כפתורי החולצה שלו ונישקה אותו", סיפר וציין כי הם אפילו לא טרחו ללכת לחדר השינה וקיימו יחסי מין על הספה בסלון - ממש מול המצלמה. תוך שהוא מזועזע וצופה במתרחש דרך מכשיר הנייד שלו, הוא החליט לשתף קישור לשידור חי עם שתי קבוצות ווצאפ - האחת של משפחתם והשנייה של חבריהם.

באותם רגעים, החל הבחור האנונימי לקבל עשרות שיחות טלפון ממשפחתו וחבריו אך הוא לא ענה לאף אחד, כשבמקביל, אותם אנשים חייגו גם לארוסה ולבעל של בת דודתה - עד שלאחר מספר שיחות, החליטה האישה לענות, ואז הבינה מה מתרחש. היא מיהרה להתכסות האמצעות כריות שהיו על הספה, בזמן שהגבר שהיה עימה התלבש בזריזות ועזב את המקום.

התנצל בפני הארוס (צילום: אינג'אימג')
התנצל בפני הארוס (צילום: אינג'אימג')

הגבר הנשוי התנצל בפני הארוס וזה הודה שהכה אותו קשות עד שנזקק לגבס. אשתו - בת הדודה של הארוסה הבוגדנית - לא הסכימה לקבל אותו בחזרה לזרועותיה ועזבה. הארוסה פוטרה מעבודתה והוחרמה על ידי חבריה ומשפחתה בעקבות מעשיה. בהמשך, הבחור הנבגד טען שפעל במסגרת החוק מאחר והיה הדייר היחיד והחתום הבלעדי על חוזה השכירות. דעת הקהל ברשת נחלקה בין מי שגינו את מעשיו לבין אלו שראו בהם נקמה צודקת.