חג המולד אמור להיות תקופה של שמחה ואהבה, אך עבור זוג תיירים ברומא, איטליה, הוא הפך לחוויה טראומטית. סרטון ויראלי שהועלה לרשת החברתית TikTok וצבר למעלה מ-13.9 מיליון צפיות, חשף את הרגע המביך בו גבר בשם ואלריו כרע ברך על מדרכה רומית והציע נישואים לאהובתו מול קהל גדול, ונדחה בבושת פנים.

בתיעוד, ניתן לראות את בני הזוג רוקדים ברחוב קונדוטי המפורסם של רומא, כשברקע מוזיקה של זמר איטלקי. האווירה הרומנטית נקטעה בפתאומיות כאשר ואלריו שלף טבעת אירוסין וירד על ברכיו. הקהל הריע בהתלהבות, אך תגובתה של בת זוגתו רחוקה מלהיות משמחת. "לא ציפיתי לזה," היא לחשה תוך שהיא נראית המומה ומבוישת. "לא הייתי מוכנה. בשביל זה באנו לרומא?".

@herclueless Good @Cartier ♬ original sound - herclueless

הסרטון מסתיים בכיתוב ציני של ואלריו: "למותג התכשיטים 'קרטייה' יש מדיניות החזרה של 30 יום". למרות ניסיונו להקל על העלבון, תגובות הגולשים ב-TikTok היו חלוקות. חלק מהמשתמשים הביעו אמפתיה כלפי האיש והבינו את המבוכה שחווה, אך אחרים לעומת זאת, ביקרו אותו בחריפות על שהציע הצעה כל כך אישית ואינטימית מול קהל של זרים. "הצעות נישואין פומביות הן סוג של סחיטה רגשית," כתב אחד המגיבים. "אני מעריץ את הכנות והאומץ שלה לומר לא כשהקהל כולו לוחץ עליה להגיד כן!".

היו אף מי שהטילו ספק באמיתיות הסרטון, וטענו שוואלריו תכנן את כל המאורע כדי למשוך תשומת לב ברשתות החברתיות. "זה נראה כל כך מבויים!" הגיב אחד, ואחר הוסיף: "זה מדהים שאנשים באמת מאמינים לזה". לאחר הסערה, ואלריו פרסם סרטון המשך בו הוא חושף כי "נזרק" בחג המולד, לאחר שטס לחו"ל וחווה דחייה מול המון צופים. למרות זאת, נראה כי הוא לא יישאר רווק עוד הרבה זמן, שכן לא מעט נשים החמיאו לו בתגובות והביעו בו עניין. 

@herclueless Still processing @herclueless ♬ last xmas - kpopvrycs❄️