כולנו מכירים את זה: כתמי שמן צהובים-כתומים מכוערים שמופיעים בתוך מיכלי הפלסטיק שלנו אחרי שאנו מאחסנים את האוכל שלנו בהם. הם נראים דביקים ולא מזמינים ונדמה שאי אפשר להיפטר מהם, לא משנה כמה נקרצף את הכלי. אבל יש טריק פשוט שיכול לעזור לנו להסיר אותם.

אייני, משתמשת TikTok מוכרת, חשפה טריק גאוני שדורש רק שני מרכיבים: נייר סופג ונוזל כלים. בסרטון שלה, אייני הציגה כיצד היא שוטפת קופסת פלסטיק משומנת. היא הניחה בתוך קופסת הפלסטיק חתיכת נייר סופג, הוסיפה מעט נוזל כלים ומילאה את הכלי במים חמים.

@ayni_home #cleaning #hack #clean #cleantok ♬ Ultimate life hacks - Kelly - The Life Bath

לאחר מכן, היא סגרה את המכסה, ניערה את הקופסה היטב כדי ליצור קצף סבוני ומיד אחר כך היא שפכה את המים ורחצה את הקופסה כרגיל. "שטיפה מהירה, וזהו - בלי כתמים כתומים!", אמרה בסרטון והציגה את כלי הפלסטיק נקי מכתמי שמן. חשוב לזכור ששיטה זו יעילה יותר למניעת כתמים מאשר להסרת כתמים קיימים.

עם זאת, אם כבר יש לכם כתמים עקשניים, תוכלו להשתמש בשיטה הבאה: אבקת סודה לשתייה - פזרו שכבה עבה של אבקת סודה בתחתית הקופסה, הוסיפו מעט מים, צרו משחה סמיכה ומרחו אותה על החלקים המוכתמים. השאירו את המשחה למשך 30 דקות ובדקו - אם הכתם עדיין שם, השרו לעוד 30 דקות. לאחר שהכתם נעלם, שטפו את אבקת הסודה והניחו לקופסה להתייבש.