גבר בן 49, גילה כי אשתו בת ה-48 בגדה בו עם אלמן חברתה הטובה ביותר - שנפטרה בשנה שעברה בגיל 49 לאחר שלקתה בסרטן השד. אשתו בילתה לא מעט זמן בבית של חברתה כדי לסייע בעבודות הבית. הבעל לא התנגד מאחר וחשב כי כל כוונותיה טהורות וכי היא עושה מעשה טוב. לפני מותה של בת ה-49, היא ביקשה מחברתה לדאוג לבעלה ולוודא שהוא בסדר, כך לפי הפרסום בעיתון הבריטי The Sun.

אחרי שהחברה הלכה לעולמה, בת ה-48 בילתה מספר לילות בשבוע בביתו של האלמן, ולפעמים אף נשארה ללון שם כי הוא היה "עצוב מדי מכדי להישאר לבד". כעבור ימים, הבעל גילה כי היא בוגדת בו כאשר ראה הודעות מפלילות בטלפון הנייד שלה ועמד על כך. הוא גילה כי השניים קיימו יחסי מין בזמן שחברתה הטובה הייתה גוססת, והמשיכו בכך גם לאחר מותה הטרגי.

נתפסו בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
נתפסו בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

עוד הוא חשף כי אשתו "עשתה סוף" לרומן ביניהם וביקשה סליחה - ולהגנתה היא אמרה שהייתה שקועה באבלה ולא חשבה בצלילות. אך למרבה הצער, היא לא בגדה רק בבעלה, אלא גם בזיכרונה של חברתה הטובה. היא מבקשת מבעלה כעת שייתן לה צ'אנס נוסף לשקם את נישואיהם, אך הבעל אינו בטוח שהוא יכול לסמוך עליה.

יועצת היחסים של העיתון הבריטי The Sun, ייעצה לו: "האבל יכול לגרום לאנשים להתנהג באופן לא רציונלי. רצון לקיים יחסי מין כדרך להתמודד עם המוות הוא נפוץ. אף אחת מהעובדות הללו אינה מצדיקה את התנהגותה כמובן, אבל הן עשויות לעזור להסביר אותה. רק הבעל יכול להחליט אם הוא רוצה לסלוח לה. אך אם הוא אוהב אותה, אפשר לבנות מחדש אמון. ובהינתן הנסיבות הייחודיות כאן, אין לו סיבה לחשוב שהיא תבגוד שוב. ייעוץ יכול לעזור לאשה לדבר על רגשותיה עם מישהו שמבין".