רק אתמול (רביעי), דווח כי אישה ברזילאית בשנות ה-30 לחייה, נעצרה בחשד שכרתה את איבר מינו של בעלה לאחר שככל הנראה שכב עם אחייניתה בת ה-15, כך על פי הדיווח ב"דיילי מייל". האישה, שפרטיה המלאים לא פורסמו, פיתתה כביכול את בעלה בן ה-39 להיכנס עימה למיטה, כבלה אותו ולאחר מכן שלפה סכין וכרתה את איבר מינו. לאחר מכן, היא צילמה תמונה של איבר המין הכרות, זרקה אותו לאסלה והורידה את המים.

כעת, דווח כי הבעל סלח לאשתו למרות המעשה הריצוני שעשתה. התקרית המזוויעה אירעה ב-22 בדצמבר בעיר אטיבאיה ליד סאו פאולו. דאיאנה דוס סנטוס פריאס, בת ה-34, כבלה את ידיו ורגליו של בעלה למיטה בעזרת בגדיה התחתונים, עוררה את יצריו המיניים ואז חתכה את איבר מינו בעזרת סכין.

חתכה את איבר המין של בעלה והשליכה אותו לאסלה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
חתכה את איבר המין של בעלה והשליכה אותו לאסלה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

האישה צילמה תמונה של האיבר הכרות ואז השליכה אותו לאסלה. לאחר מכן היא הלכה לתחנת המשטרה והודתה במעשה, בטענה שעשתה זאת משום שהאמינה שבעלה בגד בה עם אחייניתה הקטינה. הבעל, שביקש להישאר אנונימי, סיפר כי הדבר קרה במהירות בחשיכה, וכי לא הבין מה קורה עד שהרגיש את אשתו לוחצת על איבר מינו. הוא דחף אותה ואז ראה את דמו זורם בשפע.

הוא הוסיף כי אשתו, איתה התחתן לפני שנתיים, הייתה קנאית ושתלטנית, אך עם זאת, הוא מעולם לא חשב שהיא מסוגלת לעשות מעשה קיצוני שכזה. הוא אף ציין כי הוא סולח לה, משום שהאל הוא זה שצריך לסלוח. הוא לא הגיב לטענות על כך שבגד עם אחייניתה בת ה-15.

סולח לאשתו על מעשיה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
סולח לאשתו על מעשיה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

לאחר התקיפה, הבעל פונה לבית החולים בעוד אשתו הלכה מיוזמתה לתחנת המשטרה והסגירה את עצמה. היא נעצרה באשמת ניסיון לרצח ועורך דינה פועל לשחרורה בערבות. המשטרה עדיין חוקרת את המקרה ובודקת האם אכן היו יחסים בין הבעל לאחיינית, שכן גיל ההסכמה בברזיל הוא 14. לא ברור האם איבר מינו אותר והושתל שוב בגופו.