קוראת של עיתון ה-Daily Star פנתה לייעוץ בנוגע לרומן המטריד שהיא מנהלת עם גיסה, שעדיין נשוי לאחותה. היא מתוסכלת שהוא נשאר עם אשתו למרות הבטחותיו שיעזוב אותה. ג'יין או'גורמן, כותבת טורי עצות, השיבה לה לשאלותיה.

הקוראת סיפרה כי גיסה הצהיר על אהבתו אליה ורצונו להיות איתה, אבל בו זמנית ביקש ממנה להמתין בסבלנות עד שהוא יסדר את חייו. בינתיים, הוא שולח לה תמונות בעלות אופי מיני של עצמו ומבקש ממנה שתשלח לו תמונות עירום שלה. כרגע הם מרוחקים מאחר ואחותה חזרה הביתה אחרי שנסעה לניו יורק לענייני עבודה, והיא מתוסכלת מינית ומתגעגעת אליו.

האחות ביקשה תשובות לגבי הרומן שלה עם הבעל של אחותה (צילום: אינג'אימג')
האחות ביקשה תשובות לגבי הרומן שלה עם הבעל של אחותה (צילום: אינג'אימג')

לדבריה, גיסה טוען כי הוא בהחלט מתכנן להתגרש מאחותה ולהיות איתה, אבל זה מסובך כי אחותה היא המפרנסת העיקרית ובעלת השליטה הכלכלית. הוא חושש שהיא תיקח ממנו את הבית וכל מה שבו אם הוא לא ינהג בתחכום. אחותה אכן נוקשה מאוד, אך היא מבינה אותו. אבל מתי יגיע תורה? היא שואלת, ומדוע עליה לחכות לגבר היחיד שמבין אותה?

הרומן בין השניים החל במסיבה בחודש מרץ. הם יצאו יחד החוצה לנשום אוויר, התנשקו ואז קיימו יחסי מין "מאחורי הפחים", כך ציינה האחות. למחרת הוא הגיע אליה עם בקבוק אלכוהול וקונדומים והם קיימו יחסי מין שוב. עכשיו, 10 חודשים אחרי, היא עדיין לא יודעת היכן היא עומדת. האם היא יכולה לסמוך עליו שיעזוב את אחותה ויהפוך אותה למאושרת?

שולח לאחות של אשתו תמונות עירום שלו, אילוסרטרציה (צילום: ingimage ASAP)
שולח לאחות של אשתו תמונות עירום שלו, אילוסרטרציה (צילום: ingimage ASAP)

ג'יין או'גורמן, כותבת טורי עצות, השיבה לה כי היא משחקת באש ומסתכנת בלאבד הכל. היא לא מאמינה שאפשר לסמוך על גיסה, שמנצל אותה. הוא נהנה לשלוח ולקבל תמונות מיניות ולהחזיק אותה תלויה ומחכה לו. התנהגותו נובעת מאגו ויהירות, כשמדי פעם הוא נותן לה קצת תשומת לב כדי לספק את תאוותו ולשמור עליה, אבל אז מתרחק כדי לשמור על נישואיו והנכסים של אשתו. הוא לא טיפש.

"האמת היא שהוא לא אמור לישון, לדבר או לפלרטט איתך כי הוא נשוי לאחותך. ואת לא אמורה להתרועע אתו כי הוא נשוי לאחותך. איזה חלק ממערכת היחסים המעוותת הזו נראה לך נכון? עלייך לסגת לפני שהכל יתפוצץ ואחותך תגלה, משפחתך תזעם והמוניטין שלך ייפגע קשות. אני לא מאמינה שגיסך באמת מתכוון לעזוב את אשתו ולהיות איתך לנצח. הוא מנצל אותך", כתבה וסיכמה: "את צריכה להתבגר ולקחת אחריות על עצמך ולפני הכל, להפסיק את הקשר הבעייתי הזה לפני שהכל יתפוצץ".