מי לא מכיר את זה? שאריות אוכל יבש, דביק ומצטבר תקועות במיקרוגל, וניקוי יסודי דורש מאמץ ושימוש בכימיקלים שלא הכי בריאים לנו. אבל אישה בשם סטפני בות' (@stephanieboothhome) הציעה טריק מדהים לניקוי קל ומהיר של כל לכלוך, אפילו הכי קשה, בעזרת פריט שיש כמעט בכל בית.

בווידאו שפרסמה בחשבון ה-TikTok שלה, סטפני הזמינה אותנו למטבח שלה והציגה לנו איך היא משיבה את הזוהר למיקרוגל שלה תוך דקות, בעזרת טריק פשוט ויעיל. לדבריה, הטריק הזה מתאים לניקוי "המיקרוגלים המלוכלכים ביותר". היא אמרה: "כך ניתן לנקות בקלות שאריות יבשות של אוכל במיקרוגל בעזרת כוס קפה".

@stephanieboothhome My quick and easy microwave cleaning hack for cleaning the messiest of microwaves #cleantok #easyhometips #kitchencleaning #cleaninghacks ♬ Good Vibes (Instrumental) - Ellen Once Again

היא התחילה בכך שהיא מילאה כוס מתאימה למיקרוגל "במים מהברז". היא הוסיפה: "אם המיקרוגל שלכם קצת מסריח, הוסיפו גם קצת לימון. אני לא יודעת מי הפעיל פצצה במיקרוגל הזה, אבל אמא כאן כדי להציל את המצב!", התלוצצה. בשלב הבא, היא הסבירה: "הכניסו את הכוס למיקרוגל והרתיחו את המים למשך שתיים עד שלוש דקות". המים הרותחים יוצרים אדים, ואדים אלו מרככים את שאריות האוכל היבש".

"אחרי שהמים רתחו, תוכלו לנגב את הכל בקלות עם מגבת לחה", אמרה סטפני. החלק הכי טוב? אין צורך במאמץ רב או בחומרים כימיים מסוכנים. גולשים רבים הגיבו לה תגובות מלאות הערכה על הטיפ המועיל. "זה בדיוק מה שאני עושה כבר שנים. עובד מעולה!", כתב אחד הגולשים. אחרת ציינה כי יש להיזהר כשמוציאים את הספל, והמליצה כי כדאי לתת לו להתקרר בתוך המיקרוגל מאחר והוא עשוי להיסדק ולהישבר כתוצאה מהמעבר מחום אל קור.

אז בפעם הבאה שהמיקרוגל שלכם נראה כמו שדה קרב קולינרי, נסו את הטריק המבריק של סטפני. תוך דקות ספורות, המיקרוגל שלכם ינצנץ ויהיה נקי ומזמין – בלי מאמץ, בלי כימיקלים, עם ספל קפה אחד בלבד.