תקרית מטרידה התרחשה בפארק מים בסוונסי, ויילס, כשליאם וורלו בן ה-27 נתפס על חם מצלם במכשיר הנייד שלו נערה במלתחות. הקטינה קלטה שמישהו מתעד אותה - והחליטה לבעוט במכשיר הטלפון שלו והוא נבהל ונמלט מהמקום. בחקירה המשטרתית אותר במכשירו האישי של וורלו קטע וידאו שצולם בשירותים ציבוריים ביום אחר, בו הוא נראה נוגע בעצמו.

בבית המשפט, בן ה-27 הודה שצילם את הנערה למטרות גירוי מיני. על פי התיאור, הוא חיכה באזור המלתחות לנשים וגברים, תוך שהוא ממוקד בנערה ומעמיד פנים שהוא מסדר את שיערו לפני שהסתנן לתא הסמוך אליה. לאחר שנתפס במצלמות האבטחה, הוא נעצר כעבור יומיים בביתה של בת זוגו לשעבר. בתחילה טען כי הטלפון נפל בשוגג והחל לצלם מעצמו, אך השופט לא קנה את הגרסה.

@thesun Liam Warlow, 27, pretended to style his hair after seeing the girl, 15, and then filmed from the cubicle next to her until she noticed and kicked the phone away. He was given a suspended six-month sentence for two years 🎥: CPS #news #swansea #wales ♬ original sound - The Sun

עורך דינו ציין כי וורלו מתחרט בכנות על מעשיו ומודע להשפעתם הקשה על הנפגעת, אך השופט קבע כי התנהגותו של הותירה את חותמה לתקופה ארוכה. הוא יישאר רשום כעבריין מין ויהיה תחת פיקוח של שירותי הרווחה של בריטניה. בן ה-27, שכבר נעצר בעבר בגין פריצה וסמים, נידון לשישה חודשי מאסר על תנאי למשך שנתיים.