מאט בארר בן ה-40, הוא אחד מהגברים בעלי איבר המין מהגדולים בעולם, אך הוא אינו מתפאר בכך. לאחרונה, הוא שיתף בקשיים עמם הוא מתמודד בשל הפין העצום שלו ותיאר אותו כ"בעיה גדולה". בעבר, הוא אמר לדיילי מייל הבריטי: "גיליתי שהמידות שלי הן נכות".

למרות שהרבה גברים היו רוצים פין גדול יותר, במקרה של בארר, המקרה הוכיח ש"הדשא בצד השני לא תמיד ירוק יותר". בן ה-40, שכיכב בתוכנית הדוקו "My Massive C**k", אומר שאיבר מין ענק אינו "מתנה" כי הוא גורם לו לבעיות רבות, כך לפי ה-Daily Star. אורך הפין שלו הוא כ-31 סנטימטרים כשהוא זקוף, והיקפו כ-19 סנטימטרים בנקודה העבה ביותר. גודלו של הפין גרם לבארר לקשיים רבים עד היום - החל מאיסור להשתתף בשיעור יוגה בשל "בליטה מסיחת דעת" ועד גירוש מבריכה ציבורית לאחר "האשמה בזקפה".

משימות ופעילויות יומיומיות פשוטות הן אתגר עבורו, ונטען כי הוא גרם "זעזוע מוח" לבת זוג באמצעות פינו הענקי כאשר נפנף בו ופגע בפניה. "שנינו צוחקים על זה היום, אבל באחת הפעמים שהוצאתי אותו החוצה כשהייתי עם בחורה, גרמתי לה זעזוע מוח פשוט על ידי נפנוף בו", סיפר בארר על הדייט המביך ל-Daily Star.

בן ה-40 מיואש מהתפיסה הציבורית על איברי מין גדולים, ואמר שאנשים אינם מבינים אותו כשהוא חושף את הקשיים הנלווים לכך. הוא הסביר שזו בעיה אמיתית עבורו למרות שאחרים רואים בזה דבר חיובי. עוד הוא חשף כי בעבר שקל ניתוח להקטנת הפין, אך ויתר על כך בשל המחיר הגבוה והסיכונים הכרוכים בכך. הניתוח נדיר, ועלול לפגוע בתפקוד הזקפה לאחר מכן.

בארר כתב ספר אודות הקושי שבחיות עם אחד מאברי המין הגדולים בעולם, ובו הוא מתאר את הגבהים והשפלים של מצב זה. למרות הקשיים, הוא עושה מאמץ לקבל את עצמו כמו שהוא ולא לתת לזה לקלקל לו.