מייפייר קלמנטס בת ה-25, אישה הנשואה לגבר עם מוגבלות, חשפה כי גולשים ברשת מרבים להניח הנחות שגויות על מערכת היחסים שלהם. הזוג, שהכיר ב-2018 והתחתן ב-2020, זוכה לעיתים קרובות להערות פוגעניות בנוגע לכך שהם אינם יכולים לקיים יחסי מין או שמייפייר נמצאת עם בן זוגה - הסובל מאוסטאוגנזיס אימפרפקטה - רק בגלל כספו.

בת ה-25 ובעלה וינסטון בן ה-37 מלונדון, מתעדים ברשתות החברתיות את חייהם כזוג מעורב ומבקשים לפרוץ סטיגמות וליצור עולם סובלני ומכיל יותר. באחד הסרטונים, הם מתייחסים להנחות השגויות הנפוצות על זוגות עם מוגבלות, ומסבירים כי הם מאושרים ומסופקים בחדר המיטות ושאין צורך "להוכיח" דבר לאף אחד.

בנוסף, הזוג חשף שבשנה הראשונה לנישואיהם נולדה להם בת מקסימה, ובכך הפריכו את ההנחה ש"אנשים עם מוגבלויות אינם יכולים להביא ילדים לעולם באופן טבעי". סרטון שלהם שהועלה לרשתות החברתיות עם התינוקת צבר מיליוני צפיות ותגובות אוהדות.

מייפייר ווינסטון מאמינים שהם מהווים הוכחה חיה שמוגבלות אינה מונעת מאנשים לחיות חיי נישואין והורות מאושרים. הם מקווים להמשיך ולשבור סטיגמות שגויות על ידי שיתוף סיפור חייהם. בסופו של דבר, אהבה ומחויבות הן שחשובות במערכת יחסים, ולא המוגבלות.