קר-רוח, אכזר, חסר יכולת לחוש אמפתיה, אשמה או בושה, לא אנושי, פסיכופת. הכל כבר נאמר על רב-המרצחים יחיא סינוואר, מנהיג חמאס ברצועת עזה וממייסדי הזרוע הצבאית של הארגון, גדודי עז א-דין אל-קסאם, שעומד מאחורי התכנון הדקדקני של הטבח האכזרי והרצחני ב-7 באוקטובר, שבו נרצחו 1,144 בני אדם ונחטפו 240. 

שרה נתניהו למשפחות החטופים: "תפסיקו להתראיין"; רה"מ התערב | דיווח
הג'וקר שבשרוול: הכלי הישראלי שהפך לנשק הקטלני מול האויב

נאמר כבר הכל אך למרות זאת, האדם שהורה אישית על רצח, אונס, טבח, שריפה ועריפה וכונה הקצב מח'אן יונס - נותר תעלומה. פנינו לתמי אלשוילי, מייסדת השיטה "כל האמת בפרצוף" לזיהוי אנשים דרך תווי הפנים, כדי שתנתח את תווי פניו של סינוואר, ותשפוך אור על דמותו ונבכי נפשו של היעד מספר 1 של ישראל.

עיניים: "לעיניים יש תפקיד מכריע באבחון תווי הפנים. ניכר חוסר סבלנות, אדם לחוץ מאוד, בדיכאון תמידי, במקום לא טוב עם עצמו. עיניים בצבע שחור מצביעות על אנשים דומיננטיים, חזקים, בלי פילטרים, לפעמים חסרי טאקט, נותנים תחושה של ריחוק".

גבות: "הגבות של סינוואר הן מבולגנות, עבות וקצרות ומצביעות על פיזור מחשבתי ועל אדם עם 'פתיל קצר' שלא מסיים משימות עד הסוף. עוביין של הגבות מסמל כוחניות".

לפי אלשוילי, סינוואר נותן "תחושה עוטפת וחברית לאנשים שמסביבו, ואף אחד לא מכיר את המניעים האמיתיים שלו ומצליח להגיע אליו באמת קרוב".

אף: "צורת האף של סינוואר מראה את הצורך שלו באישורים חיצוניים, זה לא אדם עם ביטחון".

הפה: שפה תחתונה עבה שנכנסת פנימה - "אם סינוואר היה גדל במקום נורמטיבי הוא היה יודע לתת. בגלל שהוא גדל איפה שגדל ובצורה שבה גדל הוא רק יודע לקבל". שפה עליונה דקה שנכנסת פנימה - "אין אצלו הגדרה של רגש, הוא לא מבטא רגשות".

אלשוילי מוסיפה כי מנהיג חמאס הוא אדם "מאוד מיני, תאוותני, תשוקתי, אשר כל דבר צריך להביא לו ריגוש". לדבריה, "כל מה שהוא עושה בא ממקום של לספק לו צורך אמוציונלי".

עוד ציינה, כי אין לו יכולת ביטוי גבוהה. "הוא לא בעל יכולת וורבלית, אחרת היה משתמש בה".

צפו:

תמי אלשוילי מאבחנת את תווי פניו של יחיא סינוואר. צילום ועריכה: שיר חדד