נאשם בן 30, תקף שופטת בית משפט מחוזי של מחוז קלארק בנבדה, ארה"ב, לאחר שסירבה לשחררו למעצר בית עד לגזר דינו. התובע טען כי עברו הפלילי מצדיק את מעצרו.

דילון רדן בן ה-30, תקף את השופטת מרי קיי הולתוס במהלך דיון בבית המשפט המחוזי של מחוז קלארק אתמול בבוקר (רביעי). רדן, שהודה בעבר באשמה בעבירות אחרות, קם ממקומו במהלך הדיון, רץ לעבר השופטת, זינק לכיוונה והכה בה מספר פעמים בעוצמה. בסרטון האירוע הוא נראה צועק ומקלל, בעוד אנשי הביטחון ממהרים להשתלט עליו.

צפו:

על פי דיווחים מקומיים, התקיפה של רדן נבעה מכך שהשופטת הולתוס סירבה לבקשת עורך דינו לשחררו למעצר בית. עוד נטען כי עברו הפלילי של בן ה-30 היה הסיבה העיקרית לסירובה של השופטת. הולתוס ספגה מספר פציעות כתוצאה מהתקיפה, אך מצבה טוב. אחד מאנשי הביטחון נפצע אף הוא באירוע ופונה לבית החולים.

על פי הדיווחים, עברו הפלילי של רדן כולל הרשעות בעבירות אלימות אחרות, כגון תקיפה, גניבה ואיומים. עו"ד מטעם בית המשפט סירב להגיב על עברו אך אמר כי הוא מואשם כעת בתקיפה של עובד ציבור, הפרעה לסדר בבית המשפט והתנהגות פלילית. חבר הקונגרס מטעם נבדה, סטיב סיסולאק, אמר: "זהו מעשה מזעזע לחלוטין של אלימות נגד עובד ציבור המבצע את תפקידו. אני מקווה שהרשויות ימצו את הדין עם הנאשם במלוא חומרת החוק".