לפני כשנתיים, גבר תפס את אשתו בוגדת בו, אך החליט שלא לעצור אותה כיוון שנישואיהם היו "מושלמים", כך לדבריו. הוא סיפר כי באחד הימים בזמן הפסקת הצהריים שלו, עבר מחוץ לביתו ומצא את המכונית אשתו ומכונית נוספת ולא מוכרת בחנייה.

לפי הפרסומים ב-The Sun הבריטי, האיש נכנס דרך החנייה ושמע קולות חריקה המגיעים מחדש השינה. כשהתקרב עוד קצת כדי להבין מה בדיוק קורה, הוא החל לשמוע גניחות הנאה. הוא עלה בשקט במדרגות, העיף מבט במתרחש בחדר וירד חזרה. הוא סיפר שכדי לוודא שהוא אינו טועה, הוא המתין בסתר בחוץ כ-15 דקות, עד שראה את אשתו יוצאת מהבית יחד עם גבר זר לאור יום.

גילה שאשתו בוגדת עם גבר אחר אך לא אמר לה כלום (צילום: אינג'אימג')
גילה שאשתו בוגדת עם גבר אחר אך לא אמר לה כלום (צילום: אינג'אימג')

עוד הוא הסביר כי חיי הנישואים שלהם מצוינים וטען כי הוא ובת זוגו מאוהבים, שיש להם יחסי מין כמעט מדי לילה ושלושה ילדים משותפים. מאז, הוא עובר לפעמים ליד הבית באמצע היום ורואה את אותה המכונית חונה שם - בערך פעמיים-שלוש בחודש, כך לדבריו, והוא אף יודע מיהו הגבר - חבר לשעבר של אשתו מתקופת הלימודים.

הגבר שיתף שאם אשתו תדע שהוא גילה על הבגידה, הוא יסביר לה שהוא די בסדר עם זה כי הוא מאוד אוהב אותה וכי חיי הנישואים שלהם "מושלמים", והוסיף שהוא מקבל את ההתנהלות שלה. בהמשך, הוא שאל מה אנשים חושבים על המקרה והאם יש מישהו שנמצא במצב דומה.

''אולי מבחינתה הנישואים לא מושלמים'' (צילום: אינג'אימג')
''אולי מבחינתה הנישואים לא מושלמים'' (צילום: אינג'אימג')

בתגובות, גולש אחד התייחס לפוסט כ"מוזר", ומישהו אחר כתב: "אם אתה בסדר על זה אז הכל בסדר". אחרת כתבה: "כנראה שכדאי לך לדבר איתה על זה. שמע לי, אתה נמצא במצב נדיר שבו אתה יודע שאשתך בוגדת ואתה מנסה לחיות עם זה בשלום. אתה בטוח שהנישואים שלכם 'מושלמים'. אבל תחשוב על זה מנקודת המבט שלה... אולי היא מרגישה שמשהו חסר".